搜尋此網誌

2012年10月29日星期一

[東周刊][娛樂追擊]張智霖 情緒反覆




主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>張智霖 情緒反覆

出名好好先生嘅張智霖(Chilam),早排喺微博鬧爆《衝上雲霄2》嘅助導亂排通告,點知反被網友指摘Chilam唔識體諒助導人工奀、做餐死,搞到佢要認低威話:「自己太緊張及執著,演戲生涯有一半時間要等,有甚麼出奇?自己只是過客,不是長年累月作戰的人,沒資格去講」以平息民憤。

Chilam跟恤衫男在跑馬地握手寒暄,態度友善。

日前Chilam開住價值四百萬嘅超級跑車林寶堅尼去赤柱和石澳一帶兜風散心,本來戴住副超揸車好悠閒嘅佢,一見到東姑即刻眼超超兼速閃,睇嚟仲係成肚氣!

幾日後,東姑又喺跑馬地撞到佢,今次佢揸住另一部車仔去車房換胎,仲好友善咁同一名恤衫男握手吹水,其後恤衫男幫佢將部車駛離跑馬地,回復好心情的Chilam離開時更邊行邊笑。

早前鬧爆助手嘅Chilam,近日揸住架四百萬超級跑車出巡。

當日佢單拖遊車河,心情明顯改變不少。

心情好的他,雙手插袋笑笑口離開

向來好脾氣的Chilam,早前在微博鬧爆《衝2》助導,引起軒然大波;但事後他又擺和頭酒平息事件。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...