搜尋此網誌

2012年12月19日星期三

[FACE]金叵羅 趕住復出 林嘉欣 300萬保險護胎

蹲低危險 <br><br>Gigi在片場經常提醒林嘉欣小心個胎,見佢突然蹲低, Gigi即刻上去了解,仲緊張過嘉欣。


真面目

金叵羅 趕住復出 林嘉欣 300萬保險護胎

2012年12月19日

10年,林嘉欣和導演袁劍偉突然宣布在加拿大奉子成婚,同年 10月誕下女兒 Kayla,並決定暫別娛樂圈。

事隔 2年, 34歲林嘉欣決定復出並再次懷孕,但今次一反常態,高調在活動宣布有喜。上星期,林嘉欣為好友梁詠琪( Gigi)復出拍微電影,拍攝前一星期 Gigi才得知林嘉欣大肚 3個月,曾打算延期拍攝,但鬼婆性格的林嘉欣堅持挺肚上陣, Gigi只好為好友加大保險至 300萬保住蛇 B。

梁詠琪第 2次執導微電影,今次替「愛護動物協會」再操刀,寫好劇本之後,即想起搵姊妹林嘉欣幫手, Gigi說︰「其實嘉欣生 咗之後都好少見面,估唔到佢一口就應承,仲話好有意義。」

放大圖片

足穴消腫

已經有懷孕經驗 嘅林嘉欣,直言今次比上一胎佗得辛苦,工作人員教佢腳底按摩紓緩腳腫。

放大圖片

靈位包圍

雖然剛有身孕,不過林嘉欣即使到靈灰閣拍戲都百無禁忌,只是出出入入助手都用頸巾同氈包到實,大肚婆唔凍得呀!

一 take搞掂

今次林嘉欣純粹「友情價」演出,殊不知拍攝前一星期,林嘉欣才通知 Gigi再為人母, Gigi說︰「嘩!真係好大壓力,唔想嘉欣咁辛苦,但佢好專業,好多都係一 take過搞掂,盡量早 啲收工。」身為公司老闆的 Gigi,直言為了女主角的安全,得知林嘉欣大肚後,馬上加重 300萬意外保險,表示誠意之餘,又可令林嘉欣拍得安心。

放大圖片

10年,林嘉欣在加拿大註冊結婚兼養胎,事後才向傳媒公布,今次有第 2胎,一反常態高調報喜,女兒現年 2歲。《蘋果日報》圖片

放大圖片

轉做導演

Gigi婚後刻意轉型,先後執導過兩套微電影,據聞佢仲寫緊劇本拍電影,十足當年張艾嘉一樣。

放大圖片

老公探班

每個月 嘅 12號, Sergio都會同老婆慶祝一下,慶祝咩?原來因為佢哋喺 12號相識,今次 Sergio買 咗 9枝玫瑰探班,真係 sweet到暈。

放大圖片

每月慶祝

Gigi老公 Sergio收工之後即刻到場探班,林嘉欣大讚 Sergio識得 氹老婆,仲講笑咁話,要返屋企同自己老公詐嚇型。

佗得辛苦

拍攝當日,林嘉欣還未公布有喜,但已經難掩 3個多月大肚,不用埋位時,林嘉欣都坐在一邊休息,她說︰「其實一路都希望追多一個,大女都已經 2歲,覺得係時候,今次佗得比上次辛苦,經常都作嘔作悶,好彩導演好體諒。而自己好希望今次可以順產,因為第一胎臨盆前 BB臍帶纏頸,迫住開刀。」女兒 Kayla知道快要做家姐,有沒有呷醋?林嘉欣說︰「冇喎,佢仲好興奮,不過 Kayla好黐身,做 咗媽咪之後,選擇工作都唔可以離開太耐,個女會打電話 check我,哈哈!」

放大圖片

性感穀奶

上週六( 15日),林嘉欣罕有性感出席活動,大肚三個幾月的她已有穀奶現象。

放大圖片

5/12孕味濃

林嘉欣著住大鬥篷、平底鞋出席活動,當時已疑似有孕。

復出告別「星皓」

放大圖片

MV撐老公

老公袁劍偉幫 Eason首〈信任〉拍 MV,林嘉欣為撐老公,上月獻出復出第一擊。

小休 2年,林嘉欣再次佗 B,但又突然急急復出,上月先為陳奕迅客串 MV女主角,之後再出席公開活動;上週六( 15日),又到澳門「星光大道」進行打手印儀式。據知 2年前,林嘉欣與星皓已由經理人合約改為代理人合約,最近更加以「自由身」接洽工作,林嘉欣亦有意另覓新經理人。問到林嘉欣復出大計,她直言最近收到 3個飾演孕婦角色的劇本,林嘉欣說︰「廣告和活動暫時都可以應付,拍戲真係要考慮地點,因為唔可以離開個女太耐。」



.[FACE]金叵羅 趕住復出 林嘉欣 300萬保險護胎
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/face-300.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...