搜尋此網誌

2013年1月22日星期二

《老表,你好嘢!》索女編劇吳沚默遭起底

《老表,你好嘢!》索女編劇吳沚默(Momo)


《老表,你好嘢!》索女編劇吳沚默遭起底

無綫劇《老表,你好嘢!》最近引唔少網民討論,更被指加深中港矛盾,不過愈有人討論就愈多人追睇,收視十分理想。

劇中一眾演員亦被觀眾留意,先有肥妹仔「細細粒」陳嘉佳 ;之後有鬼妹仔香港人陳明恩等,近期連呢套劇嘅幕後人員都被起底。

昨日網民搵到《老表,你好嘢!》嘅其中一名編劇原來係一位90後索女吳沚默(Momo),佢係90年出世嘅,根據佢自稱,佢畢業於浸會電影系。對於《老表》掀起中港矛盾,佢上星期喺微博回應:「究竟是『美化大陸人』,還是『醜化大陸人』?連我都迷茫了,大家都是一家人,如果連喜劇都不能容忍,那真是令人痛心。」

呢位90後,計落今年22歲,但舊年已經浸會電影系畢業,仲要上年先參加第26屆TVB藝員訓練班,今年畢業。佢22歲女做咗咁多嘢不特止,《老表》今年播,上年已經拍緊,佢已經有份編劇,不過何解可以一邊上訓練班一邊做編劇?難道係實習?

吳沚默個樣較為成熟,好多網民都話佢似80後多啲,而同佢同屆畢業藝訓班嘅,仲有上年落選嘅幾位港姐林泳淘、陳華鑫同鍾麗。



《老表》90後編劇,失覺曬!(互聯網)

《老表,你好嘢!》索女編劇吳沚默(Momo)

佢來自珠海。

《老表,你好嘢!》索女編劇吳沚默(Momo)

年紀輕輕就咁有才華。

《老表,你好嘢!》索女編劇吳沚默(Momo)

第26屆TVB藝員訓練班畢業。

中文名:吳沚默

英文名:Momo

出生日期:1990/06/29

籍貫:廣東珠海

身高:164cm

體重:42kg

語言:廣東話、英文、普通話

性格:看起來冷酷、其實超溫柔

喜好:閱讀、電影

曾獲得之獎項:2010香港青年文學獎小說高級組亞軍、2011香港青年文學獎散文高級組冠軍、2011香港珠寶小姐選舉「我最喜愛珠寶小姐」獎項

最喜愛的食物:朱古力、米線、所有又甜又軟既食物

最喜愛的運動:遊泳

最喜愛的音樂:Jazz、Blues

曾演出的作品:舞台劇:香港浸會大學劇社舞台劇《映蝶》(2007)

短片:鮮浪潮短片《倦怠》女主角(2009)、獨立短片《Just Man》女主角(2011)

MV:澳洲歌手Chet Faker單曲《I‘m into you》MV 女主角(2012)

廣告:星展銀行TVC (2012)

電影:電影《控城計》飾演護士(2012)

最喜愛的電影:法國新浪潮電影、楊德昌、王家衛

最喜愛的電視劇:

《Skin》

最喜愛的歌曲

王菲《償還》

最喜愛的偶像:Meryl Streep、張國榮

你的強項是什麼?表演、寫作

你的弱點是什麼?蛇



.《老表,你好嘢!》索女編劇吳沚默遭起底
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_5536.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...