搜尋此網誌

2013年1月26日星期六

鬼妹陳明恩派台歌〈異種〉趁勢出廣東碟

鬼妹陳明恩


鬼妹陳明恩派台歌〈異種〉趁勢出廣東碟

無綫話題劇《老表,你好嘢》越多是非就越多人留意,先後紅咗唔少人,除咗幕後嘅90後編劇吳祉默俾人起底,劇中飾演「小茜」嘅鬼妹仔陳明恩(Corinna),人氣都即時急升。

Corinna本身唱開歌,仲要唱功幾好嗰隻,不過就多數唱人哋嘅歌或者做演唱會和聲,近期佢聲勢咁好,都拍曬片宣傳自己,又上電台發佈新歌《異種》,王祖藍更加幫手填詞,首歌都係講「白皮黃心」嘅佢,雖然外表唔同,但佢從來都覺得自己係香港人,想融入呢度,好似佢喺劇入面話齌:「其實你可以同我講廣東話!」係啦,下次見到Corinna,記得講廣東話呀!



.鬼妹陳明恩派台歌〈異種〉趁勢出廣東碟
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_5467.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...