搜尋此網誌

2013年3月7日星期四

[壹週刊]玩到謝 紅館唔放期 左麟右李 10周年 焗唱日場

去年放聲氣會開十周年演唱會後,贊助商反應熱烈,可惜檔期拖到今年一月底才落實,令左麟右李陣腳大亂。


探熱針

玩到謝 紅館唔放期 左麟右李 10周年 焗唱日場

2013年03月07日

紅館先後被汪明荃、鄭伊健公開炮轟批期零透明度,康文署自己友玩曬,但政府一樣闊佬懶理;最新受害人,有每次開騷場場爆滿的左麟右李。對上一次唱紅館,是○九年開 12場,今年左麟右李組成十周年,搞手藝能由去年二月開始,入紙申請紅館檔期開騷,竟先後四度被拒。

雖然麟李最終成功取得今年十二月初檔期,但批出的日數扣除搭台拆台,只能夠開八場,為達標開 10場寓意「十全十美」,麟李焗開日場!

兵分兩路

今年左麟右李合組十周年紀念,譚詠麟李克勤十分重視,去年已向外放風今年會舉行十周年演唱會。二人所屬的藝能,亦於去年二月入紙申請,一三年農曆新年紅館檔期開騷,申請日數合共十五日。

「因為係十周年,阿倫克勤想開十場,攞『十全十美』意思。佢哋舊年講咗今年會做十周年演唱會之後,內部已經有唔少人留定飛,但最終春節個期批咗俾 Big 4,佢哋唯有再入紙申請其他日子!」知情者說。

今次藝能兵分兩路,分別申請七月及八月兩個時段,但紅館再派檸檬,目前七月檔落陳奕迅手上,八月檔卻是開得兩場的莫文蔚。

放大圖片

周董三度被紅館請食檸檬,但康文署卻閃避解釋原因。「呢個問題依家我答唔到你!」

放大圖片

申請兩年紅館都唔放期,搞到阿姐發曬火,改到新光開騷。

放大圖片

八月暑假黃金檔,紅館卻批了給只開兩場的莫文蔚,𢱑頭!

放大圖片

剛過去的紅館農曆年檔, Big 4得咗。

周董有份

事實上,紅館批期無準則欠透明度,早已引起不少歌手不滿。阿姐汪明荃亦因為兩年幾度申請檔期被拒,去年改到新光戲院開騷,而計劃今年舉行古惑仔演唱會的鄭伊健、陳小春,亦因為攞唔到期,演唱會隨時難產。

早前伊健到澳門出席活動期間,也曾㷫爆投訴:「依家我哋無場地開騷,嚟緊我去到邊都會講一次,要俾啲壓力紅館,等佢哋快啲俾期!」

被紅館留難的,還有台灣天王周傑倫,他先後入紙申請了三次,才批到今年九月期開騷。

「表面紅館批期係以票房收益做考慮,但實際上無明文列出準則,左麟右李開過三次騷,總共做咗四十一場,周傑倫開騷場數亦唔少,一定幫紅館賺到錢,但佢哋鍾意就批,唔鍾意就唔批,令大家無所適從。」一名業內製作人說。

一切準備就緒,但檔期卻遲遲無著落,進一步打亂左麟右李巡迴計劃。

「自從公布會搞『十周年演唱會』後,美加、星馬、國內都有唔少單位同藝能接觸,希望做到左麟右李巡迴騷主辦;依家雖然攞到十二月初個期,但因為拖咗咁耐,巡迴計劃已經搞到亂曬!

「藝能本來想定咗香港個期先再 plan其他地方,但個期一直拖住,今次要焗住先去咗九月嘅國內巡迴,然後唱番轉頭。」知情者說。

放大圖片

鄭秀文放棄去年聖誕跨年檔期無開騷,檔期亦不能由東亞歌手接收,要歸還紅館。

放大圖片

陳奕迅成功取得今年七月紅館黃金檔開騷。

放大圖片

「古惑仔」想開騷攞唔到期,鄭伊健陳小春在澳門做活動,忍唔住向紅館開炮。

放大圖片

冇厘反應

攞到期,但紅館批出日數只夠開八場,令左麟右李焗開日場,對此,藝能發言人張先生表現勞氣。

「因為係十周年,我哋想做十場寓意『十全十美』,但個期最多只可以開到八場,唯有考慮做日場。搞到咁亂,因為紅館批期根本無準則,我哋舊年十一月都未有期喺手,唯有變陣九月喺國內先做巡迴,唔可以喺香港做第一站,都好可惜!」

至於康文署,則未有正面回應左麟右李不滿批期方面的問題,只叫記者查閱網上申請指引,記者經 email提問批期準則,至截稿前仍未有回覆。

得來不易

放大圖片

歌手申請紅館開騷,同打工仔想上車買樓一樣難! 2013年紅館檔期已排得密密麻麻,暑假及跨年兩個黃金檔期,分別由陳奕迅及容祖兒爭到手。

去年放聲氣會開十周年演唱會後,贊助商反應熱烈,可惜檔期拖到今年一月底才落實,令左麟右李陣腳大亂。

賺唔少

放大圖片

03年,李克勤夥拍譚詠麟舉行首次《左麟右李》演唱會,反應熱烈,兩度加開至 18場,之後分別在 04年及 09年添食,連同世界各地的巡迴演唱,先後共演出超過 150場,阿倫克勤荷包脹,主辦亦執唔少。

《左麟右李演唱會 2003》 18場

《左麟右李 04開心演唱會》 11場

《左麟右李演唱會 2009》 12場

無彎轉

紅館檔期爭崩頭,歌手開騷起碼要預早一年申請,入紙時要遞交歌手詳細簡介,最新演出的錄像和出版的唱片。康文署於網上申請指引並未有清楚列明檔期批出條件,或多過一個歌手申請同一檔期,會如何釐定審批準則。此外,以往唱片公司可以用公司名義替歌手申請檔期,若歌手獲批後放棄檔期,唱片公司可以將檔期自行安排旗下其他歌手接手,但近年康文署改新制,不能再以公司名義申請檔期,若申請的歌手獲批後放棄,唱片公司必須將檔期交還紅館,不得私自另作安排,令歌手及公司更加綁手綁腳。



.[壹週刊]玩到謝 紅館唔放期 左麟右李 10周年 焗唱日場
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/10.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...