搜尋此網誌

2013年3月21日星期四

壹週刊 1202 娛樂名人 放生前度  JM嗒翻版陸永




探熱針

放生前度  JM嗒翻版陸永

黎明愛將文詠珊( Janice Man),前年宣布跟拍拖七年有米男友李冠峰分手後,仍經常被拍到與對方出雙入對,今年一月,二人到大坑食糖水斷正,事後 JM大方表示二人再見亦是朋友,甚至不排除復合。女方主動放聲氣,以為舊情復熾有轉機,但原來上月底 JM已正式同前度斬纜,並與貌似組合農夫成員陸永的太子爺衞以德撻着。拍拖唔夠兩個月,新歡已自由出入 JM屯門香閨,並以男主人身份,為兩人小天地添置日用品。

前後腳

明知有記者,二人離開餐廳後,全程扮唔熟,前後腳去攞車。

開餐前, JM拉埋助手在後巷玩自拍。

食飯斷正後,由友人陪住匿入擎天半島。

繼續扮唔熟

JM由新男友的 GTR跑車車尾箱攞了一包物件到朋友的 Bentley房車,繼續扮唔熟,然後各自走人。

被迫分頭走

日前, JM出席完 Chanel活動,便急急腳坐保母車離開,原來當晚相約了新歡衞以德到灣仔星街食日本菜。開餐前,被黎明封為模 art的 JM把握時間,在保母車旁的陰暗後巷擺甫士狂影,未幾,梳了 all back髮型、著皮外套貼身褲,遠望有七分似陸永的衞以德,揸住價值七十多萬的白色新款 GTR現身。

見女友未影夠,衞以德便自動自覺去泊車,而 JM則影了足足二十分鐘才捨得停手,之後跟男友前後腳走入星街的六角日本餐廳開飯。

由七點半食到十點, JM跟衞以德以及一大班朋友陸續離開。當發現有記者, JM即醒目同男友咬耳仔通風報信,並打開男友的 GTR車尾箱,無癮地攞走一袋物件,搬到另一朋友的 Bentley房車上,之後二人分別開車離開;被迫丟低男友的 JM,乘友人的 Bentley駛入圓方擎天半島豪宅,運路走。

JM去年十二月 24歲生日,在新居的會所舉行了動物 party,扮兔仔的她在會所外影相。

新男友放工先飛車到荃灣一商場內超市掃食物,入貨後,再入屯門 JM新居。

激似陸永

伯母政策

翌日,不用開工的 JM,在位於屯門掃管笏月租萬多元的新居未有外出。幫老豆打理生意,屋企做製衣的衞以德,放工後即趕住見女友。校準時間五點離開葵湧辦公室後,先到荃灣滙景廣場吉之島,買了大堆食物及日用品,再颷車直抵 JM香閨。

據了解, JM跟衞以德拍拖唔夠兩個月,能夠砌低有九年感情基礎的情敵李冠峰,除因為跟 JM志趣相投,同樣愛打扮之餘,衞以德更懂得行伯母政策討好老人家。二人於農曆年間開始拍拖,但衞以德竟願意犧牲二人世界,孖住女友以及 JM媽三人行。將 JM母女氹得貼貼服服,難怪 JM在三月初的活動上,公開將較早前有機會同前度復合之說,完全推翻。

對於撻着製衣太子爺衞以德, JM回應:「我哋係好朋友,識咗一段時間。(佢上去你新屋喎?)嗰日有成班朋友响我屋企,大家都分別買咗嘢食上嚟,唔好亂諗呀。」

JM被黎明稱為「模 ART」升呢後,除拍電影,亦不時出席大品牌時裝騷。

入行後即被踢爆跟有米李冠峰拍拖,二人不避忌行商場 shopping。

欲斷難斷

舊嘅唔走,新嘅唔嚟! Janice Man與前度肥仔男友李冠峰,由拍拖到分手,之後再傳出翻撻,足足拖拉了九年。 10年女方曾在微博暗示欲斷難斷的心情:「這刻是我最難捱的難關,想放手但猶豫,令我放不開……」到 11年,二人正式宣布七年情玩完,但其間卻不斷被人發現密會、陪買衫、前後腳到大坑撐枱腳甚至一齊睇戲,關係糾纏不清。直至新歡出現, Janice Man終於搵到答案,決定與拖拉多年的舊愛李冠峰正式畫上句號。

JM媽打扮新潮,兩母女不時孖住行街。

農曆年間, JM跟新仔陪媽咪在尖沙咀行街,其間三人到便利店買飲品。

轉場睇戲

今年 1月,跟前度依然未斷曬,在大坑食糖水跟住去睇戲。

食糖水

跟張家輝拍電影《大追捕》,她自言投入角色而導致半年情緒低落。

撰文、攝影:娛樂組

mailto:nextb@nextmedia.com


.壹週刊 1202 娛樂名人 放生前度  JM嗒翻版陸永
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1202-jm.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...