搜尋此網誌

2013年3月21日星期四

壹週刊 1202 娛樂名人 TVB誠意價  200蚊打發蒙嘉慧




探熱針

TVB誠意價  200蚊打發蒙嘉慧

今年坐正做鄭太的蒙嘉慧,有份孭飛的新劇《仁心解碼 II》本週出街,但本月底便約滿無綫的她,卻突然被飛出劇集宣傳,連鄭伊健亦忍唔住開腔撐老婆,指 TVB無人情味。

據了解,去年拍罷《仁》劇後,雙方已開始傾洽續約,但負責傾約的樂易玲,未有新工作安排給蒙嘉慧外,續約後每個騷錢也只由原來六千加到六千二百,象徵式加兩嚿水,令當時的準鄭太一肚氣,拒絕續約外,還高調與香港電視王維基接觸,向 TVB示威。

臨時被飛

由於蒙嘉慧在新劇《仁心解碼 II》佔戲頗重,今年初,無綫決定三月推該劇出街後,監製羅永賢已第一時間知會蒙嘉慧,預留時間為劇集宣傳;但劇集出街前十日,她卻忽然接獲通知,不用參與所有宣傳活動。

「阿 Yo梗係唔開心,拍得梗係想個劇反應好,監製同佢講話係 TVB內部指令,佢都無辦法!」知情者說。

無綫明剃蒙嘉慧眼眉,伊健亦忍唔住開腔撐老婆:「咁做好無人情味!唔知邊個處理,一邊叫人續約,又唔俾人宣傳,咁點續約呀!」

據知,下令急凍蒙嘉慧,是無綫製作資源總監樂易玲的主意。今年三月底約滿無綫的蒙嘉慧,去年已開始跟樂易玲接觸,一直不是樂派的她,只獲對方開出加騷錢兩百蚊的條件,續約一年,騷價六千二,更未有安排任何新工作。

「舊年有唔少花旦小生唔續約,無綫開騷價其實已經鬆手咗,但樂小姐加得兩百蚊俾阿 Yo,幾乎連車錢都唔夠,阿 Yo覺得係對佢一種侮辱!」

俾無綫恰出面,老公鄭伊健亦忍唔住開腔護妻,指無綫無人情味。

企硬唔讓步

在無綫十多年,蒙嘉慧也曾拍過不少收視劇集,包括《妙手仁心》、《法證先鋒》等,但一直不受重視,多年來在無綫頒獎禮亦與獎項無緣。

「一路以嚟,樂小姐都唔睇阿 Yo,頒獎禮次次無佢份,佢冇癮先改簽部頭約,但上次簽咗兩年部頭約,一年先拍得一個劇。其實阿 Yo最唔忿氣係樂小姐同佢講 TVB幫咗佢人氣,佢已經係有賺,簽唔簽叫阿 Yo自己諗,根本無誠意留人。」

穀到一肚氣,蒙嘉慧索性高調與香港電視王維基接觸,同無綫玩對抗。

「相比無綫,王維基有誠意得多,拍劇價錢係無綫嘅五倍,王維基好尊重人,問曬阿 Yo想做啲乜嘢角色,有無特別想做嘅節目。雖然阿 Yo仲未動筆簽約,但合作機會都好高!」知情者說。

有鄭伊健倚靠,蒙嘉慧不用再睇人面色,更揸定主意,即使跟無綫再無彎轉,她亦企硬,唔讓步。

去年八月,蒙嘉慧與方中信、楊怡拍《仁心解碼 II》,一齊出席開鏡活動。

上週四( 14/3)舉行的記者會,蒙嘉慧已不用出席宣傳,由楊怡、方中信、陳茵媺撐場。

一直不是樂易玲派的蒙嘉慧,較親無綫另一高層曾勵珍(左一); 06年《法證先鋒》慶功,她便與珍姐雞啄唔斷。

近年改簽部頭約,蒙嘉慧一年只拍一個劇,前年與當時同樣被打入冷宮的鄭嘉穎,拍《 Only You只有您》,一零年則與不受無綫重視的馬浚偉合作。

手起刀落

無綫一台獨大,近年不論小生花旦定綠葉,因為頂唔住長期被搾乾搾淨,相繼離巢;對於叛將,無綫亦手起刀落,冇情講。

張可頤

去年過檔王維基的香港電視做「一姐」,即遭無綫封殺,即使擔正做女主角的劇集《天梯》,亦將她踢出宣傳活動,連播放的預告片,亦以第二女主角陳茵媺為主。

陳鍵鋒

離無綫多年的陳鍵鋒,去年接受訪問時大爆舊主刻薄,十年零加薪,更因為用廣東話接受了有線訪問,被無綫杯葛,新劇《洪武三十二》首播,無綫叫齊全劇演員食飯睇首播,唯獨無人通知他。

林保怡

在無綫多年,卻一直不受重用, 10年林保怡榮升「亞洲視帝」,公司零反應,他不滿直指受無綫冷待,至 11年決定不再續約,更有傳無綫為此將他有份主演的《天與地》押後到台慶之後才播,令他無緣角逐視帝。

撰文、攝影:娛樂組

mailto:nextb@nextmedia.com


.壹週刊 1202 娛樂名人 TVB誠意價  200蚊打發蒙嘉慧
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1202-tvb-200-tvb.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...