搜尋此網誌

2013年3月16日星期六

黃金視窗:陳展鵬重生真相

回歸無綫,經過漫長等待後,一套《真相》才令陳展鵬的事業露曙光


黃金視窗:陳展鵬重生真相

      

入行19年的陳展鵬,做過無綫,簽過寶麗金,拍過電影,又去過亞視,誰不知最後還原基本步,重投無綫從頭做起,回歸初期事業繼續處於陪襯狀態,漫長等待過後,一套《真相》令他事業現曙光,難怪他直言:「先死而後生真係啱?,因為有呢啲經歷,先會令啲伯樂畀呢啲機會你。」

撰文:何慧斯



■回歸無綫,經過漫長等待後,一套《真相》才令陳展鵬的事業露曙光。

攝影:陳志嵐

陳展鵬擔正演出的劇集《心路GPS》昨晚(周五)正式完結,劇集播映以來,收視徘徊在20多點,直到結局篇總算衝出30點收視的大關,對於劇集的收視成績,陳展鵬坦言是預計之內的事,他說:「其實預咗?,我唔會介懷,好多朋友話我知好睇,係時候要有啲教育意義嘅訊息畀觀眾,呢套劇嘅題材唔複雜,反映社會,但係拍攝手法、監製要求演員演繹嘅方法都好特別,我鍾意呢個做法。」

曾被監製怒罵

不說不知,原來早在14年前,展鵬與此劇的監製李艷芳已經合作,當時更試過被她「鬧爆」,他笑說:「嗰陣我啱啱訓練班畢業,好怕醜又被動,唔識得表達自己,結果佢叫我收咗工搵佢,但係我等咗半個鐘,見到佢同其他演員食飯,以為佢走咗咪冇等。」他續說:「點知佢第二朝打嚟鬧我點解唔等,仲話我係第一個演員夠膽走,叫我即刻返,我估唔到14年後佢仲記得我,仲話喺澳洲睇咗《真相》,決定返嚟拍劇要搵我做。」

展鵬笑稱多年來不愛應酬的性格似乎改變不大,他哈哈地笑說:「??家好啲喇,我曾經都有諗過呢個問題,但係呢個係我嘅性格同特質,我覺得冇壞,冇必要專登去做一個好活躍嘅人呀!當然如果有機會嘅時候,我都會盡量去發揮,將啲平時冇表達嘅嘢,喺工作度表達出嚟,呢個世界太多叻人,你表達緊嘅只係自己嘅經歷,未必人人啱用,不如做番自己咪仲好。」

陳展鵬

■展鵬在《心路GPS》和黃翠如合作,兩人的演出漸被觀眾接受。

劇照

陳展鵬

■拍攝《心路GPS》時展鵬非常瞓身,跳海等危險動作也會自己上陣。

資料圖片

陳展鵬

■在無綫載浮載沉的日子,展鵬做過不少陪襯角色。

《回到三國》劇照

遇機會勇敢試

言談間發現展鵬未有被不快的經歷打沉,他說:「每一件事都會有佢嘅遊戲規則,有啲人係好有實力,唔需要去應酬,有啲只會係去搵機會,對於實力方面唔會睇得咁重,但係往往成功嘅人係喺中間,我咪就係要攞個中間位,我相信工作某程度上係公平,如果你畀十分出嚟,點都會得番四、五分,或者未必即時睇到結果,我要證明畀自己睇,一個咁大嘅舞台都唔敢上,即係門口狗啫,既然之前儲落咁多嘢,過到嚟之後,有呢個機會咪試囉。」

陳展鵬

■展鵬覺得就是要有這些辛苦的經歷,才會有伯樂給予自己機會。

陳展鵬

■展鵬在《真相》所飾演的英俊律師,令他成功入屋。劇照

陳展鵬

■在亞視的年代,展鵬曾做過月曆人物。

資料圖片

希望再拍電影

展鵬還有感而發地說:「先死而後生真係啱?,雖然唔一定可以走番出嚟,但係好似我自己,雖然呢十幾年經歷嘅嘢好難受,偏偏可能係因為呢啲經歷,先令啲伯樂畀呢啲機會你,辛苦或者堅持嘅底線個個唔同,但係我喺呢段時間儲咗好多嘢。」

展鵬更說:「我哋係要感受個經歷而行,當你有呢啲經歷,就自然到個目標。好似你問我收視唔好,又點點點,我唔會擔心呢啲,攞過獎又點呀?有多啲外快呀?我只係希望將來參與嗰陣,有多啲機會再拍電影,我生活到咪得囉,我希望觀眾鍾意我,唔係因為我著幾靚嘅衫,而係鍾意我嘅諗法,咁我先至可以永恒。當然,我??家覺得好好運同幸福,可以做到自己想做嘅嘢。」



.黃金視窗:陳展鵬重生真相
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_6510.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...