搜尋此網誌

2013年3月23日星期六

白韻琹爆胡漢清送支票o氹阿媽

video


白韻琹爆胡漢清送支票o氹阿媽

胡漢清送支票哄阿媽 白姐姐爆不歡而散

資深大律師、全國政協胡漢清去年跟江希文閃婚,近日他被84歲的母親莊永楚大控訴不孝之罪,侵佔母親逾2,000萬元家產,前晚兩母子秘密在中環開圓桌飯局,有份出席飯局的胡母契女白韻琹昨日接受本報記者專訪,她透露兩母子飯局中冇偈傾,胡母不言不食氣氛尷尬,其後更聲稱頭暈不適早走,飯局不歡而散。白姐姐爆料指胡漢清為𠱁母親,即場開支票交給白姐姐轉送給胡老太。

胡漢清母親莊永楚從加拿大返港後,前日在契女白韻琹協助下,召開記者會力數兒子胡漢清霸佔家產,提出三點要求,包括歸還胡母用個人財產購入的上海大宅、歸還胡母交由胡漢清代管套現麥當勞道物業所得之1,150萬、胡漢清要讓胡母返回沙宣道大宅或租地方居住,而胡母前日接受本報專訪時,更聲淚俱下數臭兒子不孝,令她想過自殺:「點解生個咁嘅仔出嚟?」結果,胡母終於「逼宮」成功,被指不孝的胡漢清,前晚急約母親會面,希望三口六面講清楚平息事件。據知圓桌飯局設宴於中環的中國會,出席者有胡氏母子、胡母契女白韻琹、謝偉俊、張宇人、胡母兩位親戚及胡漢清的助手,有份出席飯局的白韻琹,昨日在銅鑼灣的寫字樓接受本報記者專訪,大爆飯局不歡而散。



■打扮跟前日一樣的白韻琹昨日接受本報記者專訪,透露為胡漢清和胡老太擔任中間人失敗,前晚飯局不歡而散。攝影:黃偉雄



■胡老太前日接受本報記者專訪,力數兒子不孝,曾想自殺。



■胡漢清昨日透過秘書表示,不會再發聲明。

資料圖片

白姐姐:白韻琹 記:記者

白姐姐:噚晚本來約咗喺蘇浙滬同鄉會,佢哋(胡漢清)打嚟話有記者,要轉地址,叫我哋向半山方向去,兜兜轉轉去咗一個私人地方,有張宇人、Alan(胡漢清)、Alan助理、謝偉俊、莊小姐(胡母)同兩個親戚。

「話𠵱家調動錢有困難」

記:飯局氣氛點?

白姐姐:因為我有公職要同人傾,離開咗個幾鐘,返嚟發覺佢兩母子唔傾偈,胡大狀好有心機𠱁媽咪,甜言蜜語,佢其實乜都應承,又嘗試解釋,話𠵱家調動錢有困難,又有好多開支,屋企又有問題,江希文又唔開心,佢好錫住老婆。

記:胡漢清對媽咪態度點?兩母子有冇傾偈?

白姐姐:佢(胡漢清)叫咗好多靚嘅意大利餐同酒,但媽咪完全唔肯食,扭計,又唔肯講嘢,又話頭暈唔舒服,早走咗,佢過去五、六個月冇見過仔,電話都冇傾過,反而我同大狀傾咗好多電話,變咗我喺中間傳訊,當時我打畀佢,佢同江希文喺美國度假。

記:有傳江希文大肚?

白姐姐:呢個唔係我去答嘅嘢,我冇見到。

「應承幫佢供加拿大間屋」

記:飯局氣氛係咪好尷尬?

白姐姐(苦笑):係幾尷尬,又唔傾偈,我嘗試幫手𠱁佢媽咪,但佢媽咪唔易𠱁,𠱁佢食嘢都難,佢話未講清楚啲嘢,覺都瞓唔著,仲有乜興趣食嘢?其實佢都好陰功,講起就心酸,佢真係幾慘,又有支氣管炎,喺加拿大call白車都call咗三次,所以我唔可以袖手旁觀。

記:胡漢清話乜條件都肯應承,都𠱁唔到媽咪?

白姐姐(幫胡漢清講好話):頭先有人同我講,話胡漢清親自承諾,應承幫佢(胡母)供加拿大間屋,畀埋首期(該是指尾期),大約五、六萬加幣,等佢媽咪安心啲,住得舒舒服服。另外,噚晚佢仲即時寫咗張支票畀我,叫我交畀佢媽咪,但抬頭寫我名。

記:點解寫你名,唔直接畀媽咪?

白姐姐:呢個問胡大狀,唔係問我,或者因為佢見媽咪少少硬頸,而且係我同佢講,上次媽咪坐飛機嚟見個仔,又要有護士陪,坐頭等使咗30萬買機票,我同佢講坐飛機嚟使唔少錢,今次要用飛行里數換,你都知佢狀況啦,嚟兩次搵唔到你,你仲話佢玩失蹤,點都要意思意思,咁佢就即刻開支票。

記:張支票係還錢畀媽咪?

白姐姐(避答):噚日幫佢開招待會,我都親自打電話通知胡大狀,佢冇對我表示不滿,亦好客氣冇責問我,佢話𠵱家喺法庭幫人調停,唔行得開,佢會搵個人嚟。佢冇責怪我,噚晚我一出聲佢就肯畀支票,我話你知唔知媽咪返嚟,機票都使三十萬,佢就話:「真係太大使!」你知你媽一直係咁,佢著啲衫全部LV、CHANEL,唔貴都唔買。



■江希文去年12月在微博上載跟家人合照,被老公胡漢清緊擁著流露幸福笑容。微博圖片

枱上放十萬元支票

記(追問):支票唔係還錢?

白姐姐:唔係,整啲陷阱我踩(指記者),總之佢好順攤即刻寫支票,抬頭寫我名,我話你鍾意點就點,總之你攞到嚟我會同你處理。

記:支票唔直接交畀媽咪,胡母有冇唔開心?

白姐姐:冇喎,佢都冇曬反應,扭計要走,好似佢(胡漢清)畀支票我時,佢媽咪走咗。

記:銀碼係你提出?還是胡漢清自己寫?

白姐姐:我其實順便提出,話佢一啲都冇表示,佢就即刻攞支票出嚟,寫咗我名。

記:銀碼有冇七位數?

白姐姐:唔講,唔該唔好逼我講,佢肯擺出誠意態度,我當然要幫佢解釋,起碼呢兩樣佢有表示誠意,除咗支票,五、六萬加紙都幾十萬,起碼係一個開始,我離開咗兩個鐘,返嚟同佢講幾句就寫支票,覺得佢好有誠意。

記:胡母提出嘅三點要求,胡漢清有冇承諾做?

白姐姐:我唔係佢哋代言人。

記:母子會唔會有機會和好?

白姐姐(露出笑容):有,佢哋唔係殺父仇人,我都覺得係小事或誤會,做一場大龍鳳好番,好似粵語片啲戲歡歡樂樂在一起。

記:通知咗老太支票好消息?

白姐姐:未,佢瞓緊覺,唔通為少少錢嘈醒佢,可能我想自己使咗去,見到錢開眼,哈哈!

記者見到白姐姐的寫字枱上有一張支票,抬頭是白姐姐的英名文,銀碼十萬,問是否就是胡漢清交給她的支票?白姐姐即緊張地收起支票,放入銀包內,並說:「多餘啦,唔關你事,乜嘢支票都唔畀你睇,唔話你知等你心思思,咪咁八卦人哋啲家事。」



■白姐姐爆料指胡漢清寫了張支票給她轉交給胡母,剛巧書枱上有張十萬元支票。

秘書:胡大狀冇嘢補充

記:胡母今日心情點?有冇好番啲?

白姐姐:我哋有通電話,好似𠱁細路哥咁,佢有一樣好開心,好多朋友四面八方打嚟安慰佢、關心佢,又請佢食飯,又叫佢打麻雀、打golf、跳舞,但佢話冇心情。

記:覺得胡漢清孝唔孝順?

白姐姐:唔批評佢,唔好畀西瓜皮我踩。

記:事件解決未?

白姐姐:未,佢(胡母)要求三樣嘢都未做到,或者一陣打畀佢(胡漢清),睇完今日《蘋果》,唔敢咁早打畀佢。

記者昨日致電胡漢清秘書Belle了解紛爭進度,Belle沒有確認雙方是否曾會面,只表示胡漢清不會再發聲明:「胡大狀暫時冇嘢想補充同評論,亦都冇進一步指示會出聲明。」

採訪:葉雪

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

下一則:超蓮酒店夜會克羣



.白韻琹爆胡漢清送支票o氹阿媽
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/o.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...