搜尋此網誌

2013年4月12日星期五

黎耀祥疑抄張衞健




媽咪姐

黎耀祥疑抄張衞健

無綫新劇《神探高倫布》周一( 8號)首播,收視有 28點,算係中規中矩,連媽咪姐都追住睇。不過,就有網民踢爆劇集橋段似足最近被細佬控訴謀財嘅張衞健套舊劇《神探方天謬》,而且劇集道具亦經常穿崩。

陳年舊劇都抄?

(設計對白)《神探方天謬》

道具穿崩

60年代嘅敖嘉年竟然抽現代牌子健牌 M3。真係穿越得好犀利喎!

故事講 60年代,但喺第一集中出現嘅棺材車,除咗車牌,一睇就知屬於現代產品。監製李添勝話:「好難搵到一樣,我哋已經盡量做到近似。」

柴九上身

劇中飾高倫布嘅黎耀祥,不時擺出 chok樣,頭戴假髮兼俾網友勁彈搣唔甩《巾幗梟雄》嘅柴九 look。

馬賽露底

劇中女一馬賽,雖然俾網友勁彈,不過佢喺劇入面又真係幾搏。其中一幕講馬賽喺機場捉到非禮空姐嘅鹹濕賊,一記旋風腿,連底底都露埋。



. 黎耀祥疑抄張衞健
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_1845.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...