搜尋此網誌

2013年4月12日星期五

精靈耆兵 謝雪心 譚炳文 劉松仁




媽咪姐

精靈耆兵

家有一老,如有一寶!依家嘅老人家再唔係由朝坐到晚、日哦夜哦㗎啦。好多都鍾意出去行吓街,仲成日同朋友家人食飯,生活不知幾充實。

謝雪心家庭樂

謝雪心出名保養得宜,但唔講唔知,今年踏入花甲之年,啱啱 60歲。近排佢雖然趕緊拍《巾幗梟雄之諜血長天》,但一唔使拍劇,就陪屋企人。

早前心姐就同老公陳啟亨拍拖行街街。當日佢同老公,先去寵物用品店買嘢,之後約埋乖女伽穎食拉麵,同行仲有伽穎嘅男朋友。佢哋一家四口一邊食一邊閒話家常,不知幾溫馨!媽咪姐仲聽到個男仔叫心姐做「媽咪」㖭。咦,唔通心姐已經升呢做咗外母?咁幾時抱孫?

謝雪心同老公先到寵物用品店 shopping,兩夫婦有商有量,好 sweet。

兩人之後會合女兒伽穎(紅黑衫)及其男友食拉麵。

同樣係藝人嘅伽穎近年都冇乜幕前演出,作為阿媽嘅心姐都會帶阿女出嚟同傳媒見吓面,增加曝光率。

譚炳文機警睇樓

李香琴身體唔多好,暫別幕前喺屋企休養,但佢嘅好拍檔譚炳文就唔同。早幾日媽咪姐喺跑馬地撞見佢,只見佢健步如飛,由街頭行到街尾都冇喘過氣,而且一眼就發現媽咪姐,相當機警。佢後來經過地產舖,仲望咗陣賣樓廣告。以 78歲嚟講,真係好有朝氣。

炳哥不單止身體硬朗,仲好醒目見到媽咪姐。佢之後經過地產舖睇樓盤廣告(小圖),莫非想入市買樓?

劉松仁有女陪試衫

63歲劉松仁一向形象花弗,明明有個空姐老婆,但身邊女伴總係次次唔同。早兩日媽咪姐行 ifc,見到松哥又有新女伴。兩人有講有笑,女友人除咗同松哥揀衫,仲不斷俾意見。咁又係,藝人要時刻 keep住靚仔形象,呢一點,松哥絕對做得足。

63歲嘅劉松仁着起套西裝型到不得了,身邊女友人亦由頭掃落腳,俾咗唔少意見。

松哥試衫,女友人幫忙摺衫、整理行裝,對松哥照顧有加。

松哥冇斬獲,於是跟女友人殺去第二度再睇過,其間仲笑得好開心。喂,小心惹人誤會噃。



. 精靈耆兵 謝雪心 譚炳文 劉松仁
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_9585.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...