搜尋此網誌

2013年4月15日星期一

梁家輝承諾 拍港片唔加價

出爐帝後梁家輝及千嬅面貼面互相祝賀。


梁家輝承諾 拍港片唔加價

出爐影帝梁家輝前晚出席電影《寒戰》及《大追捕》慶功宴,戴著溥儀眼鏡贊助的LOTOS鑽石眼鏡的他率領眾演員Janice Man(文詠珊)、「最佳新演員」徐家傑、「最佳導演」兼「最佳編劇」梁樂民及陸劍青等在門外開香檳慶祝。提到得獎一刻與老婆激咀,家輝笑謂:「有獎先有得咀,要爭取機會,都唔係好激啫,老夫老妻。」他指拍港片不會加片酬,並謂若獲邀定會參與《寒戰》續集。對於被黃秋生寸老,家輝說:「佢講真話啫,佢都好尊重前輩、好坦白。」

兩位導演亦坦認會開《寒戰》續集,但陸劍青否認周潤發加入的傳言:「唔係我哋講,續集新人物唔止一個,但發哥冇接觸過,我哋亦簽咗保密協議。」談到郭富城未獲提名,問會否於續集力穀他?梁樂民攬上身說:「係我哋唔啱,今次會寫好啲。」

梁家輝在慶功宴上表現興奮。
  • 梁家輝在慶功宴上表現興奮。
《寒戰》成金像獎大贏家,主演之一的郭富城大方撐場。
  • 《寒戰》成金像獎大贏家,主演之一的郭富城大方撐場。
文詠珊的性感裝束令人眼前一亮。
  • 文詠珊的性感裝束令人眼前一亮。


.梁家輝承諾 拍港片唔加價
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_551.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...