搜尋此網誌

2013年5月7日星期二

軒仔10萬豪租文物屋




軒仔指新居環境清幽能激發創意。

歌手張敬軒愈住愈富貴,由中區半山豪宅「升呢」,秘密租住摩星嶺三級歷史建築文物別墅,每月豪擲10萬元租金及繳交五位數文物保育費,難怪他大呼「有壓力」!

軒仔指新居環境清幽能激發創意。

軒仔指新居環境清幽能激發創意。

張敬軒

軒仔在上環碼頭乘船到澳門開騷。

SoSo姐金句

愈住愈富貴的張敬軒,近年密密搵銀,七年內搬屋四次,最近又再被發現搬入新豪宅。軒仔的新居是位於摩星嶺的「福利別墅」單位連花園共約4,000呎,客廳更有一個十四呎長的英式火爐,文化氣息濃厚,難怪被軒仔睇中。軒仔近日頻頻被拍得在新屋出入,日前,他被發現乘坐其七人車離開寓所,前往上環碼頭到澳門開騷,前日,他又被拍得由司機接載到金鐘晚飯。上周五,軒仔的同性密友關智斌(Kenny)、黃秋生及詹瑞文前妻甄詠蓓獲邀到軒仔的新屋。

環境好利創作

記者致電軒仔,他大方承認搬新屋,月租高達10萬元,又要額外繳交五位數文物保育費,比早前馬己仙峽道的舊居更貴,他說:「其實兩年前已經睇中呢度,不過租金實在太貴,由睇樓到成交都用咗兩年時間,咁啱之前中環間屋又約滿,人生點都要豪一次,所以先決定租呢度。(月租十萬?)係啊,不過睇中佢環境清幽、人傑地靈,加上自己支持保育,可能因為佢個背景,創作都多咗。不過租金咁貴,都令我有好大推動力作歌,增加收入幫補嚇。」

整粒釘要申請

每月要付逾10萬元租金,軒仔坦言有壓力,要靠賣雜物、Cut迷你倉租金幫補,又笑言玩夠一年即閃人,他又說:「之前都有租開啲迷你倉放雜物,不過都已經賣曬,慳番啲租金錢,自己都要節衣縮食,住夠一年就應該會搬。不過住呢度要比較謹慎,因為整粒釘都要向大學申請,加上上網淨係得8Mb『龜速』,附近鄰居九點幾就開始瞓覺,自己都要靜啲。」礙於新居文化氣息濃厚,他甚至沒買電視機,難怪他坦言感覺似時光倒流。他又表示未來一、兩年樓價可能會跌,故計劃兩年內自置物業。問到有否叫好友Kenny分租?他指對方未有表示,但曾造訪其新屋。

軒仔指新居環境清幽能激發創意。

軒仔指新居環境清幽能激發創意。

張敬軒

軒仔在上環碼頭乘船到澳門開騷。

SoSo姐金句



.軒仔10萬豪租文物屋
http://hot104.blogspot.com/2013/05/10_7.html
.軒仔10萬豪租文物屋
http://hittt.blogspot.com/2013/05/10_7.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...