搜尋此網誌

2013年6月6日星期四

澳門人肉派對 水著𡃁模任影任攬




露肌

探熱針

澳門人肉派對 水著𡃁模任影任攬

澳門賭業娛樂猛人周焯華(外號洗米華)被踢爆密會天使妹劉俐(藍莓),事後被指收 25萬過夜價的藍莓解釋當晚上酒店純粹傾合作。日前周焯華在澳門搞大派對,慶祝踏入 39歲生日,斷正的藍莓出局,不過跟她一樣身材行先的𡃁模包括「向西妹」張暖雅、早前捲入𡃁模姦劫事件的 Lavina(鍾蕙芝),以及許穎師妹 Keiko跟 Bonnie則受到「寵召」,四女更奉命著性感比堅尼賀壽,在場內做人肉布景任影任攬。飲大兩杯的洗米華愈玩愈投入,在舞池興奮剝衫,跟𡃁模鬥露。

其他影片

High爆被圍剝衫

剝完再著

只准著三點式

上週四(五月三十日)晚,周焯華在澳門 MGM包場搞三十九歲生日派對,務求出席派對的賓客玩得開心又放心,壽星包下三樓全層及泳池,到場人士要核對邀請卡外,現場還有數十名保安候命。約下午五點左右,負責做派對搞手,安排節目的導演錢國偉,已經帶住大班工作人員出現。

「華哥(周焯華)好鍾意熱鬧,以往佢開 party都鍾意搵歌手唱歌助興,最緊要中英文歌都識唱,不過今次生日就冇人唱歌,華哥講明想大家都玩得開心,所以現場氣氛好重要,除咗有 DJ打碟,喺池邊又搭咗個舞台,就算啲人突然想跳落泳池遊水都得。嗰晚請返嚟搞氣氛嘅𡃁模,除咗要同啲嘉賓合照,仲要著 bikini,配合番 poolside party嘅主題,所以佢哋揀嘅𡃁模都一定要有波有籮。」知情者說。

在舞池中央擺放洗米華的露肌人形紙牌,一班娛賓𡃁模負責企在紙牌旁邊影相,事前更將壽星男的紙牌放在中間,齊曬身材。

除咗有𡃁模搞氣氛,導演肥 Wil亦搵來一班性感女郎跳舞助興,其間吸引唔少嘉賓影相。

超盈(左二)、超欣(左一)著熱褲背心跟住四太出席派對時,配合熱辣辣主題。

李思捷當晚都有出現 MGM,但並不是出席派對而係跟女友春卷到澳門爆房。

場內擺有洗米華扮封面人物的雜誌。

門口迎賓位置放有他扮 Iron Man、占士邦同 M:i-2的人形公仔。

禁藍莓入場

當晚被選中的 bikini女包括擁有導彈的張暖雅、 Lavina以及零知名度,但出道一味 sell身材的許穎師妹 Bonnie同 Keiko,接 job價五萬。

做人肉布景板的四波女,下午已經到酒店,準備六點入場等客到。四女一字排開,企在放了洗米華露朱古力肌人型紙牌的泳池旁,任由賓客攬住影相。

玩足粒幾鐘,差不多滿足曬現場賓客,四女才夠膽行開搵嘢食醫肚。

「之前同藍莓一齊俾人影咗相,華哥好唔高興,雖然佢有唔少圈中朋友,但冇諗過自己會做封面人物。身邊做嘢嘅人唔想節外生枝,事前已經通知藍莓唔好蒲頭,因為藍莓好鍾意不請自來,大家驚佢會突然出現,所以預先同佢講定。今次生日派對娛樂圈人唔多,薛凱琪同小肥都冇去澳門同老闆賀壽,反而四太帶住超欣、超盈一早就到,真係好俾面。」知情者說。

太陽娛樂一周年搞慶祝活動,當日除 Fiona、小肥、李丞責等藝人外,幕後高層只有 Paco出席,未見真正老闆洗米華現身。

藍莓跟洗米華在澳門密會,洗米華被逼人氣急升,藍莓更驚青表示二人談工事。

Da Da拍《低俗喜劇》後,𡃁模升呢做最佳女配角,入行十多年的鄭中基亦終於有獎攞。

太陽娛樂要在香港影壇分一杯羮,近日又投資開拍葉念琛執導,沈震軒跟莊思敏合作的溝女電影。

《低俗喜劇》令鄭中基及 Da Da取得最佳男配角及女配角外,低成本港產片亦因而再度翻生。

除衫露肌

洗米華計劃大搞,有指太陽娛樂重金招攬新人王許廷鏗過檔。

全晚被朋友輪住隊,大約十點多,飲足兩粒鐘的洗米華要人扶實走出舞池, high爆的他在朋友簇擁下,在舞池又叫又舉手,其間友人玩得興起,想除他身上的白恤衫,加上身邊人不斷起哄,洗米華最後自動自覺剝衫,露出一身古銅肌肉,只見他剝完又著,著完又剝,玩足五分鐘,最後由保鏢傍住入番室內休息。

對於周焯華生日派對被禁入場,藍莓驚青回應:「人哋生日唔關我事。(會唔會同佢補祝生日?)我而家做緊嘢,唔方便講。」隨即匆匆掛線。

踩入娛樂圈

近年在澳門賭業崛起的周焯華,是黑幫教父尹國駒(崩牙駒)徒孫,以網絡賭業起家,○七年起,至今已擁有二十多個賭廳,也是兩家上市公司主席,身家數十億計。 11年,洗米華擴張事業版圖,踩入娛樂圈拍電影,成立太陽娛樂,去年投資多部電影,其中由彭浩翔執導的《低俗喜劇》,票房大收三千多萬,更連奪最佳女配角及最佳男配角獎。

富豪點心

富豪開心活動,錢不是問題,最緊要花臣多!有飲有食,但性感肉女始終是不可缺的「點心」,造就一眾 model多了一個搵食平台。

三亞海天盛筵

今年四月,海南島三亞舉辦五日四夜的「海天盛筵」,以 25億人仔打造的 45米加長版豪華遊艇作為地點,吸引中港台富二代、過萬名 VIP貴賓參與,要出動 200架私人飛機接載,圈中名人如孫興、張靚穎、小 S老公、楊子及黃聖依等被指亦有份參加,派對有過百 model如內地車模孫靜雅,肩負娛賓之責。

香港海上 P

比起三亞富豪 P,去年七月,數名強國富二代組成的香江遊艇 P,「規模」細得多,但亦出動十艘遊艇,在海上接龍搞大型水上舞池,當日𡃁模人數過百,藝人莊思敏及富豪李家誠的前女友 Deon在場外,廣州市長黎子流兒子黎亮及與劉嘉玲傳緋聞、身家過百億的景百孚也是座上客。



. 澳門人肉派對 水著𡃁模任影任攬
http://hot104.blogspot.com/2013/06/blog-post_8101.html
. 澳門人肉派對 水著𡃁模任影任攬
http://hittt.blogspot.com/2013/06/blog-post_691.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...