搜尋此網誌

2013年9月21日星期六

揼千萬自組公司 林峯撬埋楊怡走




大耍太極

上周五( 13日)林峯出席牙膏活動時,對自組公司一事雖沒親口承認,卻表示開公司會收穫多些。同時他亦說:「如果齋講打工,我一定只會考慮 TVB,因為我只打過 TVB一份工。」語帶雙關。

娛樂喧

揼千萬自組公司 林峯撬埋楊怡走

林峯自今年 2月公開與千語 BB拍拖以來,人前人後打得火熱。有傳最疼錫他的無綫高層樂易玲一直反對二人拍拖,並多番勸告他要以事業為重,但林峯不時請假與 BB外遊,無心戀戰。

適逢林峯尚有大半年便約滿無綫,既然與樂小姐意見不合,他索性不再續約。本刊收到消息,林峯已決定投資千萬搞經理人公司及電影製作,與他共事超過十年的無綫經理人 Candy,已率先向樂小姐遞信,為林峯的新公司預先打點。至於一心做娛樂大亨的林峯,近日更積極遊說楊怡、徐子珊等花旦加盟,以壯大聲勢。

其他影片

其實林峯離巢是遲早的事,其父林華國乃有「廈門李嘉誠」之稱,涉足房地產及建築材料等,身家逾 20億。林峯身為長子嫡孫,曾揚言 30歲前會返去打理家族生意。不過林父愛錫兒子,見今年 33歲的他仍眷戀娛樂圈,加上近年樂小姐一直有約林父飯局,向他匯報兒子工作狀況,林父才讓他繼續演藝事業。

高調拍拖

自與千語 BB拍拖後,林峯不理無綫反對,十分高調。上周六( 14日),二人更公然結伴出席千語 BB老闆黃百鳴兒子黃子桓婚宴。

義工助興

林峯七愛 BB,連帶其老闆公子亦成為自己人。在黃子桓婚宴上,林峯在沒收酬勞之下唱情歌〈愛很簡單〉娛賓,更是唯一台上獻唱的嘉賓。

唔俾拍拖致反面

林峯入無綫以來,一直對樂小姐言聽計從,即使拍拖亦從不高調。直至年初,林峯與吳千語公開戀情後,林、樂關係就大不如前。據知情人透露:「阿峯同千語拍拖咁耐,樂小姐就反對咁耐,不斷同佢講拍拖會影響事業。不過阿峯真係好愛 BB,分手當然冇可能。阿峯同樂小姐以前好 close,就算佢開完劇十幾粒鐘,都會同樂小姐傾下電話。依家梗係唔會啦,阿峯仲有大半年就約滿,樂小姐幾次搵佢傾約,佢都唔肯聽電話!」

林峯與徐子珊一直由 Candy(左)照顧,三人關係密切。近日有傳林峯自組公司,即挖 Candy媽加盟。上周四( 12日),記者向 Candy求證,她只說:「邊個講㗎?」低調沒有正面回答問題。

經理人過檔新公司

月前林峯向友人透露,自己反正再過幾年,都要返屋企幫手,與其俾人抽傭,索性自己揼千萬自組經理人公司,涉足電視、電影和廣告製作,實行肥水不流別人田。

據知表面掛住拍拖懶懶閒的林峯,早已有曬全盤計劃,他首先遊說在無綫藝員部打工、跟隨他十多年的經理人 Candy辭職。據知情人透露:「 Candy媽(林峯經理人)入 TVB之後就一直照顧阿峯,兩人情同母子,阿峯另起爐灶, Candy媽義不容辭劈炮去幫手。兩個禮拜前, Candy媽向樂小姐遞信,樂小姐留佢,仲俾時間佢考慮清楚。不過做 TVB藝員部經理人好蝕,因為無論經理人幫藝人接幾多工作,都係硬掘一份糧,所以 Candy媽走嘅成數好高。」

昔日冧爆

去年樂易玲生日會,愛將林峯着曬背心騷肌到賀,還坐到最後,十分俾面。

今日唔到

今年樂小姐同樣大搞生日 P,雖然有不少無綫藝人到場,但人面全非,林峯請都冇到。

擸埋花旦走

除了搵經理人為新公司鋪路,據知林峯亦向同樣不夠一年便約滿的楊怡,和屬同一經理人的徐子珊及黃智雯等花旦埋手。皆因他知悉三人恨返大陸拍劇,偏偏無綫唔放人,因此她們早已對公司有離心。知情人續說:「峯仔本身同阿怡(楊怡)、子珊 friend底,加上 Candy媽幫口,拍心口話會幫佢哋接大陸劇同廣告。楊怡上年攞咗視後,今年未必可以冧莊,而且佢都開到口搵錢行先,所以走嘅意欲好大。其實樂小姐由上年五月已經同阿怡傾續約,不過佢拖到今時今日都仲未傾,睇嚟過檔事在必行啦。」

失獎嬲爆

《蘋果日報》圖片

去年以為攞硬視帝獎的林峯,最終輸給黎耀祥。失獎一刻他難掩失望扁嘴苦笑,成為林峯另起爐灶的導火線。

樂小姐:會教佢點開公司

對於約滿另起爐灶,上周五( 13日)林峯出席牙膏活動時不欲多談。「公司未搵我傾約呀,但我唔會主動傾,等公司安排。(唔心急?因為決定開公司?)自組公司的確收穫多啲,不過好辛苦,要顧慮嘅嘢好多,我會諗清楚。打工始終會揀無綫先。」

樂小姐上周五( 13日)出席無綫飯局時,對於林峯開公司卻表示贊同。「我哋同阿峯未正式傾約,始終仲有一年先約滿,不過,若果阿峯打算開公司,佢可以搵我,我一步一步教佢點開公司都仲得。(驚唔驚佢挖埋其他花旦走?)……呢啲嘢遲啲先講啦!」說罷匆匆離開。

挖自己友

林峯效力無綫 14年,與同事關係不俗,他另起爐灶,自然首選自己友。

楊枱:想試吓!

有傳楊怡一直恨返內地拍劇𢱑銀,但偏偏無綫唔放人,令她早有離心。對於好友自組公司,她表示:「係咪真㗎?係都想試吓!其實好多藝人都自己開公司,市場咁大,我覺得無可厚非。但佢係咪俾朋友價我先?哈哈……我同 TVB係就嚟約滿,不過一直有傾緊。」

《蘋果日報》圖片

林峯與楊怡多年來合作過 10部劇集,其中更多次演情侶,包括《談情說案》、《流金歲月》、《大唐雙龍傳》等,難怪二人咁友好,林峯率先便考慮撬楊怡。

黃智雯:係好事!

與林峯屬同一經理人的黃智雯坦言與無綫還有幾年合約,但對於「阿哥」林峯搞公司表示支持。「未嘗唔係一件好事吖,俾多個機會自己多方面發展,當轉個形式同 TVB合作囉!我自己都想多啲發展。」

徐子珊:遲啲講!

徐子珊亦即將約滿,據知林峯也有向她埋手,不過子珊不欲多談:「我同公司仲有合約,遲啲先講啦!」

其他影片


. 揼千萬自組公司 林峯撬埋楊怡走
http://hittt.blogspot.com/2013/09/blog-post_8669.html
. 揼千萬自組公司 林峯撬埋楊怡走
http://hittt.blogspot.com/2013/09/blog-post_8669.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...