搜尋此網誌

2013年10月9日星期三

大肚諸葛曬巨鑽 茵媺宣佈陀仔

video


大肚諸葛曬巨鑽 茵媺宣佈陀仔

茵媺宣佈陀仔 幾時出世BB決定

陳茵媺和諸葛紫岐兩個懷胎七月的幸福女人,陀B後昨日分別首次出席活動頴銀,同樣獲豐厚酬勞。收足20萬酬勞的茵媺識做地自爆為陳豪懷男嬰,諸葛則賣關子不肯透露胎兒性別,只曬6卡巨鑽,並謂老公薛嘉麟日日為她整嘢食。

陳茵媺昨穿上黑色露背裙,腳踏5吋高踭鞋到銅鑼灣為手錶專門店主持剪綵儀式,雖懷胎七個月,但茵媺依然纖瘦,戴著5卡婚戒滿臉笑容剪綵,據知平時出活動酬勞約5萬的她,今趟收20萬。由於茵媺腹大便便,除有兩經理人及茵媺爸爸陪出席外,大會還請來四名保安貼身保護。至於懷胎快七個月的諸葛紫岐,則在沙田出席鞋履品牌活動,同樣收20萬酬勞的她穿兩吋高踭鞋顯得小心翼翼,並大曬手上6卡巨鑽。

茵媺昨日百無禁忌剪綵,她接受訪問被問到懷胎首個活動酬勞是否更高時,她笑言:「開心價啦!三個幾月冇做嘢,我係工作狂,想同大家見面。」



■懷胎七個月的陳茵媺,昨戴住5卡鑽石婚戒出席活動,身形依然纖瘦,笑容甜美。

「我係阿仔唯一女人」

之前一直保密BB性別的茵媺是日大方透露懷的是男嬰,大約聖誕或新年在港出世,且不會擇日生,她說:「想親身經歷,好好享受過程,但得唔得交畀醫生決定,BB幾時見父母就幾時出嚟,由佢決定。」陳豪知道懷男嬰可有特別開心?茵媺說:「係我特別開心,雖然仔女都冇所謂,但至少喺阿仔拍拖前我係佢唯一嘅女人。」陳豪亦將陪她入產房。



■陳茵媺公佈為陳豪懷男嬰,她笑言比老公更開心。資料圖片



■諸葛紫岐同樣懷孕七個月,幸福雙下巴與6卡鑽戒(小圖)同樣搶鏡。



■諸葛紫岐聽從老公薛嘉麟吩咐,專心陀B。

資料圖片

另一邊廂,大肚人妻諸葛紫岐昨與萬綺雯在沙田出席鞋履品牌活動,諸葛透露只重了十多磅,未試過嘔吐,頭數個月食量不多,閒時以音樂跟BB進行胎教,問到是仔還是女?諸葛避而不談,只說:「遲啲先講,總之12月尾都知啦。」之前在溫哥華被拍得買男嬰衫,她亦承認:「都有,奶嘴、奶樽都買好多,遲啲咪知囉。」諸葛透露暫定在港生,方便家人照顧,之前在溫哥華安胎一段時間,但返港後因空氣較差,有點不舒服,問到老公是否很緊張?她冧爆說:「佢好sweet,照顧得我好好,唔使送嘢畀我,佢日日整嘢畀我食,又成日同我傾BB嘢。」



■茵媺昨獲大批保安護駕,眾人阻止途人的手推車接近她。

諸葛預產期為新年

至於預產期,諸葛表示在新年前後,得知茵媺懷男嬰,亦公開恭喜對方。而近日看到雙非童來港爭幼稚園學額,諸葛說:「之前冇諗呢啲,𠵱家睇見新聞真係滴汗,老公話生咗再諗,我聽聞陀B已經要報小學,老公就叫我專心陀B,其他嘢佢會搞掂。」

採訪:卓寶花、溫敏芝

攝影:黃偉雄、黃文偉

足本收睇《亂噏24》x 卓韻芝;緊接歡迎「宇宙最強」甄子丹!

周一至周五《亂噏24》預埋你:http://bit.ly/appletalk24



.大肚諸葛曬巨鑽 茵媺宣佈陀仔
http://hittt.blogspot.com/2013/10/blog-post_6461.html
.大肚諸葛曬巨鑽 茵媺宣佈陀仔
http://hittt.blogspot.com/2013/10/blog-post_6461.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...