搜尋此網誌

2013年10月9日星期三

怪手狙擊香 pat




初時 Steven同魏焌皓一齊抱起香香,香香都坐得好定,不過 Steven已開始笑淫淫……。留意! Steven隻手已穿越咗個咕𠱸,貼實咗雙香腿喎!

FBI

怪手狙擊香 pat

《神鎗狙擊》熱播中,網友幾乎每星期都搵到新 point笑吓,上星期輪到點解徐子珊死極都死唔去!就算套劇收視一般,至少有嘢笑吓囉!

上週三( 2日)《神鎗》喺商場搞咗個宣傳活動,為咗要展示班演員眼界身手有幾準確,大會安排咗佢哋玩射籃球。當香香負責射籃時,吼實香香好耐嘅張致恒( Steven)就要同魏焌皓負責抱起香香,跟手香香就輕而易舉射啦!不過好戲在後頭。

當香香落地嗰一刻,魏焌皓明明已經放低咗香香,但 Steven唔知博乜死都唔放手,雖然香香 pat pat同 Steven隻手係有個咕𠱸隔住,不過咁搞法,個咕𠱸又點會唔移位吖?最終 Steven隻手有冇摸到香香 pat pat就只有佢哋兩個至知,與此同時魏焌皓放低香香嗰陣,手踭亦差啲撞到香香咪咪,好彩香香用手踭擋住咗。嘩,一個二個咁搞法,睇嚟真係只有「大隻仔」溫家偉最老實,冇亂嚟喎!

魏焌皓放曬香香落地,但 Steven都仲抬起緊香香隻腳,就喺呢個時候,個咕𠱸走位,而 Steven隻手就疑似摸到香香 pat pat喇!

最後魏焌皓嘅手踭亦唔覺意揩到香香,不過 FBI現場睇大家都應該係一時手忙腳亂,唔係有心抽香香水嘅!幫手整番好個咕𠱸,令香香同 Steven都冇咁尷尬收場。



. 怪手狙擊香 pat
http://hittt.blogspot.com/2013/10/pat.html
. 怪手狙擊香 pat
http://hittt.blogspot.com/2013/10/pat.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...