搜尋此網誌

2013年1月23日星期三

[FACE]王之盛宴 盛品儒




面對面

王之盛宴 盛品儒

2013年01月23日

姑勿論節目好不好看、收視到底有沒有和無綫四六開,最起碼,過去年多,亞視得到的關注,攀至十年以來的最高峰:

報錯江澤民死訊、違規容許投資者王征操控、三番四次被調查鬧進立法會、在政總門口搞直播騷反發牌、狀告王維基竊取機密、藝員再培訓變調成炒人陷阱……;更離奇還有,連亞視台柱都冇乜幾何上嘅娛樂版頭條,上週三( 16日),亦是執行董事盛品儒做主角,整版報道曾經與呂晶晶、陳霽平傳緋聞的他,再和人妻亞姐當街耍花槍。

經營 55年的亞視一直被批宣傳水皮,我敢說,打從王征入股、盛品儒上台,這一對堂兄弟,不只充當大水喉與執行董事;還兼當了亞視史上最成功的兩位宣傳搞手。

33歲就坐上電視台執行董事,關不關堂兄、父親、表姐夫買起亞視事?你話呢?

到底是不是王征一手在幕後操縱的傀儡?連在立法會議事大廳裏都一概否認,又怎麼會對著小雜誌小記者和盤托出?

盛品儒願意說的是,回顧上台三年,對自己的表現都幾自豪:「啲人成日話我富二代,唔靠屋企坐唔到呢個位……無論你富幾代接管家族生意,我相信當公司面臨公關危機處理,唔係人人可以企到出嚟,我好自豪我做到。」

簡單來說,呢餐「王」之盛宴,就算請你食,你受得起咩?

盛世五代

並不常聽到有人姓盛,而姓盛的,其實大有來頭。

清代光緒年間,有個政治家盛宣懷,上海、江西兩處都建有盛公祠;盛宣懷的四子盛恩頤生意包括銀行、鐵路、紗廠、貿易,是中國近代首富;盛恩頤的孫子盛毓鳳是老店 園老闆、亦有房地產生意,而盛毓鳳的獨子,正是盛品儒。中國首富第五代後人,即係富五代啦?

「我唔係富五代,有句老話,富不過三代,家產去到我爸爸嗰代已經耗得七七八八,再加上文革折騰,我兩歲嚟香港時,父母其實由零開始。」

放大圖片

去年 11月 11日,亞視發動全台上下到政府總部反對政府再發免費電視牌照,全程載歌載舞電視直播,破電視史上騎呢紀錄。《蘋果日報》圖片

一身度身訂做的西裝和白恤衫,腳上踏著 LV皮鞋,盛品儒身後跟著亞視公關、衣領有秘書小姐專人整理、坐下訪問不久有員工拿著紙樣進來請示,盛品儒回話:「再放大啲就可以拍板攞去印,唔該你預一百張畀我!」然後轉回頭向我補充:「我覺得寄 e card畀人唔夠尊重,呢啲係新年嘅賀咭,會連埋花籃寄畀啲客……」很明顯,盛家的由零開始進展神速又順利,三十年間,家族裏個個生意都做到億億聲, 2010年堂兄王征入股亞視,父親和表姐夫亦都進了亞視董事局,盛品儒提到王征,事無大小都一字不漏響全朵「亞視嘅主要投資者——王征先生」,盡可能和堂兄保持專業距離。我不明白為甚麼堂兄不同姓,盛品儒解釋:「佢都姓盛,不過早年父母離異,跟咗母親姓王啫。」

3年前,才 33歲,就成為亞視執行董事,盛品儒說自己的年齡有點尷尬:「做管理階層,我係有啲後生,選亞洲先生,我又太老喎……做電視台管理階層,年輕有年輕好,年輕會有激情、會有夢想。我嘅夢想就係搞好亞視……好似我哋主要投資者王征先生咁講,目標係讓亞視可以喺亞洲各個地方落地,成為亞洲 CNN。」

天生我財

盛品儒說,收購亞視是盛家的家族集體收購,執行董事的職位雖然是王征和父親安排,不過自己和所有打工仔一樣,從頭開始、由低做起:「我兩歲嚟香港,高中去加拿大升學,大學讀工商管理, 98年返香港,第一份工係做花旗銀行行政部,月薪九千,父母管教我好嚴,供我食住但唔會畀多餘錢我,我同普通人家、同普通打工仔一樣,個個月掹掹緊,都知道咩叫唔夠錢使。」

放大圖片

同時盛家後人的王征,明明是堂兄,盛品儒永遠響全朵:「亞視主要投資人王征先生有好多意見俾我,又會親自搵客戶,非常熱心。」圖片

放大圖片

11年 9月 19日,就同年 7月報錯江澤民死訊一事,盛品儒在立法局鞠躬道歉,亦否認管理層幹預新聞部運作,被議員張文光指:「講大話。」《蘋果日報》圖片

放大圖片

兩個月前,盛品儒控告王維基偷取亞視機密文件,王維基再反告亞視誹謗,記者會上,盛品儒一時口快「眾所鳩知」鬧笑話:「我係土生土長香港人,係有時緊張會講錯 嘢。」《蘋果日報》圖片

走進社會頭幾年出外闖,盛品儒說:「個個屋企都係咁,頭幾年唔會叫仔女返屋企幫手,出去闖嚇,睇嚇出邊嘅世界係點先!」在外的幾年,盛品儒說,吃過苦亦有領悟:「去台灣,為咗保住啲客,一落機就陪啲客飲,晏晝三點已經飲醉;去孟加拉,一出飛機就俾啲蚊同烏蠅同人包圍,所有人都又黑又汙糟,圍住我攞錢。佢哋冇著衫,但係瘦到完全分唔出男女……我想話,香港啲年輕人成日呻辛苦,搵得唔多買唔起樓,其實香港人已經好幸福,如果喺嗰啲地方出世,就真係一啲機會都冇……永遠冇機會翻身。」

「老實講,中國社會好講關係,成功需苦幹,但係齋苦幹,又唔係一定成功喎。成日有人話我,有今時今日都係靠父母、靠關係,我好希望年青人試嚇換個角度睇關係呢兩個字。你話我啲關係靠父母,我父母都唔係一出世就有關係!關係同人脈,都可以培養同累積出嚟。個個都話要進修,進修唔係淨係讀書,其實玩嚇、做嚇公益慈善,擴闊自己世界都係進修嘅一種。喺每個地方遇到唔同嘅人,就係唔同嘅點,工作需要時,我就可以將呢一點一點連成線,形成屬於自己嘅人脈。」

盛品儒說,很難假設,如果不是姓盛,自己是不是能年少得志,不過亞視這個爛攤子的執行董事,亦不是願意做就能做得來的:「做觀眾同做管理層係兩回事,實質管理,其實呢間公司係差啲執行力,完全可以做得好啲。做弱台難咩?做 TVB咪一樣難。蘋果咁好賣,都有 Samsung同 LG威脅,壓力去到邊都有。過去三年,亞視遇上咁多大事,發生咁多危機,我好自豪,自己可以代表公司企出嚟,處理應變,邊做邊學邊檢討囉。」

寧死不屈

盛品儒說,搞好亞視首先要重振軍心、整頓紀律,因此才搞個藝員訓練班,強制要求合約藝員參加。好衰唔衰,有的藝員曠課即炒,亞姐王家敏上堂時間約執行董事飯局,就有得免役。靚女有特殊待遇,即刻與執行董事的風流倜侃形象掛鈎。「據我所知,公司對每個藝員同事都要求嚴格,一概公平對待。有私人理由缺席絕對可以溝通請假,被炒嗰啲係因為無交代啫。佢哋喺公司係我員工,放工就係朋友,我同男同事都會去飲兩杯,第時避忌啲囉!」

王家敏、人妻黎虹讌以外,外貌勝過不少無名亞視藝員的盛品儒,亦與亞姐呂晶晶,陳霽平傳過緋聞,比盛品儒年長六年的陳霽平去年七月被拍到與盛品儒親熱約會,承認拍拖四個月,盛品儒則不同意女方說法:「睇戲、食飯係有,拍拖真係冇,第時發展我唔知,但係我𠵱家都冇咁嘅時間,點發展啫。不過,有樣嘢可以肯定,就算發展,我都唔會同公司同事,絕對唔會!死都唔會!就算有 feel,我都 㩒得住,一定 㩒得住……雖然未試過對公司同事動心,但我相信我嘅意志力可以戰勝一切。我去到呢個位,一定要做到,絕對唔可以影響公司管理層同自己嘅專業形象!」

放大圖片

去年 7月,陳霽平承認姊弟戀四個月,盛品儒則否認:「佢大方得體,我讀書時已經睇佢做戲,第時唔知會點,但𠵱家我冇時間同佢發展。」《蘋果日報》圖片

放大圖片

五名藝員因為缺席藝員培訓班被炒,王家敏(右二)就可以在上堂時間約執行董事在盛家名下的園飯局:「我同王家敏識共同朋友,有原因請假有得商量。」

兩年之計

放大圖片

去上週三( 16日),因為與前度亞姐黎虹讌會面上娛樂版頭條,盛品儒話兩年後結婚,但死都唔會搞同事及亞姐。《蘋果日報》圖片

上週三與亞姐黎虹讌上娛樂版頭條,盛品儒說,在場其實還有黎虹讌的兒子:「佢全家都喺度,又唔講……阿 E(黎虹讌)個仔成 20歲啦,我好羨慕呢啲。呢樣嘢我輸曬畀啲朋友,人哋結曬婚生曬仔,我就連女朋友都冇。兩年啦,我決定最遲兩年後結婚。」

單身寡佬一名,如何「決定」兩年後結婚?盛品儒話,做大事的男人,有計劃有目標,就一定執行到喎。



.[FACE]王之盛宴 盛品儒
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-face_6923.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...