搜尋此網誌

2013年1月23日星期三

[FACE]TVB亞視幫互篤 田蕊妮眼紅萬綺雯

佢係小辣椒!真實對白 <br><br>週日( 20日),戴住 09年舊款 LV塗鴉頸巾的萬綺雯在寓所外接受訪問,笑笑口否認與田蕊妮不和:「佢係小辣椒,我覺得同佢呢種口直心快嘅人做朋友反而開心。」


封面

TVB亞視幫互篤 田蕊妮眼紅萬綺雯

2013年01月23日

想撈得掂娛樂圈,天分、後台、資歷都係附屬品,最緊要有運!

昔日亞視花旦,萬綺雯最遲一個埋無 綫堆,偏偏過檔頭炮劇集就擔正話題劇《老表,你好 嘢!》女主角,個個話佢防腐兼好戲;咁 啱又撞正無 綫鬧花旦荒,有傳樂小姐親自出天價利誘簽做親生女,酬勞直迫胡杏兒!

遲來先上岸,據悉,蚊蚊得寵,成班亞視幫得個恨字,惟獨蚊蚊口中嘅「小辣椒」田蕊妮眼紅到出面,不過蚊蚊勝在一向人緣好,有亞視黨更實行跟田蕊妮劃清界線,難怪連田蕊妮自己都認:「我以前細個,真係得罪好多人。」


外憂內患夾攻,冇人冇橋更冇口碑,一台獨大局面備受威脅,無 綫都焗住要改革。新劇《老表,你好 嘢!》大膽起用幕前人王祖藍做編劇,台前幕後加入大量新面孔,果然有新意有話題,上週首播即錄得 33點收視,連帶男女主角、配角甚至大茄都變話題。

杜太唔關注蚊蚊、煒哥

田蕊妮微博關注 325人,最多電影人、商台人,前亞視藝員只得李綺雯、梁美芬同楊恭如等,冇陳煒同萬綺雯份。

放大圖片

細個得罪好多人!真實對白

放大圖片

93年在亞視出道,田蕊妮 04年與杜汶澤大婚,姊妹團亦只得吳君如及商台 DJ,冇乜亞視人到賀。路透社圖片

放大圖片

萬綺雯、陳煒同屬亞姐出身,過檔無 綫後兩人時有飯敍,跟田蕊妮卻甚少見,煒哥說:「𡃁妹(李綺雯)、(陳)展鵬、(江)美儀都有見!」數落都係冇田蕊妮份。《蘋果日報》圖片

放大圖片

陳煒、萬綺雯「互粉」,又大量關注亞視人,卻和江美儀同樣冇關注田蕊妮。

一步登天

除 咗王祖藍自編自演,《老表》最大賣點莫過於有萬綺雯做女一! 89年當選亞姐亞軍,萬綺雯忠心耿耿做足 22年亞視當家花旦,休息兩年後,去年才與無 綫簽下部頭約,仲要即簽即用,連做《老表》、《好心作怪》兩劇第一女主角。即時將要狂賣肉至做得女配角嘅陳煒、同喺 TVB撈足七年都企唔穩一線嘅田蕊妮比下去。唔只劇運亨通,萬綺雯連觀眾緣同高層緣亦贏其他前亞視花旦九條街,連樂易玲都親口向記者承認想簽蚊蚊做親生女:「我好鍾意佢,以前亞視 啲女藝員我淨係留意佢一個!如果佢肯簽,咩 嘢都有得傾!」

放大圖片

英國旗挑中港矛盾

18日(週五),萬綺雯招呼兩個內地朋友,去到西貢行海灘,不過招呼強國人卻身穿英國米字旗冷衫,因住又俾人話挑起中港矛盾喎。

放大圖片

純情掟石仔

42歲萬綺雯,唔只保得住童顏,連心境都似少女,在沙灘上與友人拋石仔,由副殼到內心都全面防腐!

放大圖片

茶座歎點心

玩完掟石仔,萬綺雯再同兩位內地朋友喺附近食點心,萬綺雯話:「佢兩個係內地做舞台劇嘅朋友,我冇時間出去招待佢哋,所以咪叫佢入嚟行嚇海灘囉!」

放大圖片

大啖食 cup cake送走內地友人,回家稍作休息,萬綺雯再約埋經理人往尖沙咀食 cup cake,托腮一副歎樣超滋陰,仲好「少女」。

放大圖片

42歲都食到嘴舔舔、見到甜品好滿足,難得蚊蚊食極唔會走樣。

兩種待遇

放大圖片

萬綺雯與老公陳十三結婚 13年恩愛如昔, 13年都未做媽媽,蚊蚊話唔關老公食煙事:「佢𠵱家食少咗啦。」

據知萬綺雯過檔兩劇每集酬勞 2萬,樂小姐以天價每集 5萬利誘蚊蚊與無 綫簽經理人合約,直迫無 綫胡杏兒的每集 6萬當家花旦價。萬綺雯一向與世無爭人緣好,在無 綫獲得非一般待遇,其他亞視幫少有微言,惟獨當年曾跟萬綺雯合作拍《萬家燈火》扮兩姊妹兼「殭屍」系列、 06年已過檔的田蕊妮不滿到出面。據幕後爆料:「亞視幫人緣最麻麻就係田蕊妮,當年 喺亞視時已經得罪人多,之後又跟住老公杜汶澤群 啲電影明星,根本冇理之前亞視舊同事,𠵱家咁多亞視藝員過檔,人 哋待遇仲好過佢好多,佢成日向身邊人呻唔公平。」而萬蚊蚊微博狂關注亞視人如陳煒、張文慈,甚至曾傳不和的楊恭如,獨欠田蕊妮,田蕊妮當然亦無關注蚊蚊。

佢係小辣椒!真實對白 <br><br>週日( 20日),戴住 09年舊款 LV塗鴉頸巾的萬綺雯在寓所外接受訪問,笑笑口否認與田蕊妮不和:「佢係小辣椒,我覺得同佢呢種口直心快嘅人做朋友反而開心。」

田蕊妮:「你又知我冇 5萬一集?」

據悉雖然有同樂小姐傾過合約細則,萬綺雯簽作親生女機會始終不大。年屆 42歲,萬綺雯依然 keep住童顏同 42吋招牌長腳,最大原因都係限時工作、陪住老公陳十三玩樂為重。上週五,本刊記者見證萬綺雯在西貢村屋深居簡出,約朋友外出都係去西貢海傍行沙灘吹海風掟嚇石仔再歎個點心燒賣,確實優遊。對於得寵被阿田眼紅,蚊蚊傍晚回家時笑笑口否認:「佢係小辣椒 嚟㗎,不嬲都係口直心快,佢哋得把口咋!」至於阿田週一( 21日)在電話回覆記者時就唔認眼紅:「樂小姐淨係留意佢一個亞視藝員?蚊蚊對腳咁長,好難唔留意喎!我以前細個真係唔識同人溝通,得罪好多人,離開亞視咁多年,少聯絡亞視人係真嘅,但係我同蚊蚊 喺電視台見到都有傾偈。眼紅咩 啫?你又知我冇 5萬一集?」個個都 5萬蚊一集,咁就冇人走啦!

亞視 4人幫

亞視人妒忌蚊蚊,只因佢一到場即有靚位攝,反而江美儀同陳煒,唔係要重口味就係賣肉,而田蕊妮都喺 TVB要撈足 4年先有主角做,唔眼紅有鬼!

放大圖片

7個月拋離

一樣係亞視過檔無 綫,萬綺雯一 嚟就做女一,角色仲溫柔嫻淑討人歡喜,王祖藍最醒,知道女主角賣點,特登加插一場美少女戰士制服誘惑, 42歲入無綫 7個月,即引死宅男。

放大圖片

效力 7年

35歲田蕊妮跌落二線

06年簽約無 綫,大塊田 10年至 喺《讀心神探》做到女主角,不過收視麻麻,打後又跌返落二線,正拍攝的重頭劇《巨輪》中排李司棋、鍾嘉欣後變女三。

放大圖片

效力 4年

41歲江美儀賣重口味

明明後生過萬綺雯一歲,江美儀過檔後大多係人 哋阿媽、同老姑婆角色,台慶劇《名媛望族》,明明年紀有番咁上下,都要玩黑絲誘惑,被網友彈重口味。

放大圖片

效力 1年

39歲陳煒露肉配角

同期簽約,曾是亞視一姐的陳煒劇運比萬蚊蚊差幾皮,《金枝慾孽二》出埋浴都係串星,《法網狙擊》又咀又除再同郭政鴻上演浴室情慾戲,都係配角咋,陰功!

住海景屋遊世界

萬綺雯 89年參選亞洲小姐時芳齡 18,唔覺唔覺今年已經 42歲,不過點睇都係得 30歲左近,身材 fit到漏,皮膚滑嘟嘟。駐顏有術,其實同蚊蚊生活習慣息息相關。萬綺雯曾經透露,早年在亞視當紅期捱出病,當下決定要放棄名利留番條命,從此以後電影電視年年都係一部起兩部止,保持低產量;家住鄰近烏溪沙全棟村屋,享受全海景及大花園,年中大部分時間種花養貓為樂;極其享受二人世界,一年幾次與老公陳十三外遊享樂。咁優遊自在,又點會老呀?

放大圖片

花草為伴

一年大半時間休養生息,萬綺雯最愛留在家中種花,與世無爭。

放大圖片

及時行樂

陳十三經營自家工作室,同老婆一樣自由,一年去幾次度假,保持熱戀心情,人都靚啲。



.[FACE]TVB亞視幫互篤 田蕊妮眼紅萬綺雯
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/facetvb-tvb-face.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...