搜尋此網誌

2013年2月22日星期五

Baby好勝擱置結婚

video


Baby好勝擱置結婚

曉明越洋送花 Baby好勝擱置結婚

【澳門直擊】上周情人節越洋收到男友黃曉明送紅玫瑰的Baby,即時忘掉繁重工作,抖擻精神,謂要自強才配得起對方。Baby昨日在澳門出席活動時,主持一對情人求婚環節,但Baby表示暫時工作為先,男友就算現在求婚都不會答應。



■Angelababy昨日表明現時工作至上,男友黃曉明求婚都不會嫁!

昨日在澳門出席《水舞間》演出一千場慶祝的Angelababy,完騷後跟台前幕後工作人員齊齊謝幕,更被表演者的軟骨功嚇一跳。穿上紅裙的Baby,之後在台上見證一對情侶的求婚過程,Baby看到大為感動,又向幸福情侶送花。

唔恨公開求婚

2月出生的Baby,自認是浪漫的人:「頭先嗰種求婚局面,係冇得say no,我冇諗過,都唔會奢望(咁公開求婚)。」她續說:「低調嘅浪漫,我會自在啲,由細到大,好似都曝光喺公眾面前。」新年時她赴紐約看時裝騷,戴著卡地亞情侶手鈪,可惜一對情人分開過,幸好收到男友黃曉明送上紅玫瑰,𠱁得她即時心動表示要努力自強,才配得起男友。

Baby甜絲絲複述:「係喺紐約,瞓覺瞓到一半時,突然經理人敲門,話有人送花嚟。」男友常送驚喜?她說:「唔知呀,之後都一路工作,冇補祝。」她自命浪漫,問她做過甚麼浪漫事,她只肯說:「我係幻想型嘅浪漫,行動力好差,讀書時試過手造朱古力畀男仔,但送出時已經溶咗。」



■表演完後,Baby和台前幕後眾表演者齊齊謝幕。



■情侶觀眾上演一幕求婚記,Baby(右)看得感動拍手。

下月內地拍戲

自言現時要用心工作的Baby,將來才可以享受拍拖及玩,如果男友此刻求婚,可會接受?Baby即說:「呢刻嘅話,唔會答應。」更透露工作多多,排到3月底,休息幾天後又要返內地拍三個月戲。

採訪:盧妹

攝影:陳俊強



■Baby在台上跟軟骨功表演者握手,又驚又笑。

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

上一則:爽影評:喪星玩轉荷里活 使乜怕醜



.Baby好勝擱置結婚
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/baby.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...