搜尋此網誌

2013年2月22日星期五

歐陽震華出院 擁抱太太好感人

歐陽震華出院擁抱太太好感人


歐陽震華出院 擁抱太太好感人

歐陽震華因嗆咽患上急性肺炎,入院治療12天,今午終於精神抖擻地出院。下午12時15分,歐陽震華穿上便服自行步出病房,還笑著接受傳媒訪問。

經歷過這次生死只差一線的歐陽震華,表示感謝事發時,朋友們的果斷、前線醫護人員努力搶救和悉心照顧,還有身邊疼愛他的家人朋友。

這次能逃出鬼門關,讓太太傅潔嫻和經理人LYDIA驚嚇至面青,歐陽震華也感難受,感謝兩人貼身照顧之時,不禁感觸拭淚,而身旁的太太也轉身背向傳媒拭淚,歐陽震華緊抱太太與經理人,表示以後會更小心控制飲食。

歐陽震華重申出事原因是吃得過飽,並非喝酒引發入院。出院後會看回家看愛犬及作休息,預計3月初才復工,繼續拍攝跟關詠荷合作的TVB電視劇《情逆三世緣》。

藝員歐陽震華(Bobby)早前因嗆喉導致急性肺炎入住深切治療部,今日終於康復出院!戴上冷帽、眼鏡的他雖然瘦了不少但非常精神,全程談笑風生,他表示之後要更注意飲食習慣,不會再「食得咁盡」,並感激太太傅潔嫻、經理人Lydia及朋友的照顧,特別心痛太太瘦曬,問到如何報答她?Bobby即深情擁抱對方,場面感人!他又表示下月初復工,因劇集有不少槍戰場面,希望屆時有充足體力應付。問到出院後最想做甚麼?Bobby笑言心急返家見愛犬,因知道牠很掛念自己。

歐陽震華出院 擁妻狂哭

之前傳出因為中酒精毒、搶救足足12粒鐘嘅歐陽震華(Bobby),今日下午12點幾,由太太傅潔嫻、經理人Lydia同工人陪下出院。Bobby頭戴冷帽,見到在場近30名記者,即雙手合十兼鞠躬。佢話今次大步欖過,要多謝太太同經理人,之後Bobby左擁右抱,三人攬作一團喊了近一分鐘,場面感人。

Bobby聲音略帶沙啞謂﹕「身體好番八、九成,達唔到標都唔畀出院。今次太太真係好辛苦,佢瘦曬,我好肉赤。」

歐陽震華出院 擁抱太太好感人

Bobby今日出院,妻子同經理人都來接佢,三人更激動得喊咗出嚟。

歐陽震華出院 擁抱太太好感人

連日來太太傅潔嫻日日出入醫院照顧老公。辛苦不打緊,最重要人冇事。

歐陽震華出院 擁抱太太好感人

激動抱抱

歐陽震華出院 擁抱太太好感人

冇事喇冇事喇,唔好喊,快啲返屋企啦﹗

歐陽震華出院 擁抱太太好感人

Bobby見記者係咁影佢個喊樣,即刻手指指。

歐陽震華出院 擁抱太太好感人

Bobby,你真係要乖,戒酒,聽老婆同經理人話喇﹗

Bobby出院成個瘦曬

歐陽震華(Bobby)今日終於出院啦!佢同太太經歷咁多日病房嘅日子,出院時太太都忍唔住喊,場面十分感人。而Bobby成個人瘦了一圈,真係要好好調養番呀。

Bobby承諾太太今後玩同食都唔會去得太盡,問佢係咪會戒酒?佢話﹕「應酬好難,但會適量飲,知道當時太太好驚慌,嚇到佢面青。」Bobby精神不俗,在場逗留近廿五分鐘,臨離開前又鍚咗太太一啖。



出院作揖



多謝大家關心!(設計對白)



Bobby冇事啦!



Bobby瘦了一圈。



以後食嘢小心啲呀!



老婆忍唔住喊



淚流滿面。



搞到Bobby都喊埋。



企定定合照。



老婆同經理人呢排都好擔心,終於可以抖嚇。

友薦雲推薦

.歐陽震華出院 擁抱太太好感人
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_7330.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...