搜尋此網誌

2013年2月19日星期二

黃翠如暗戀四年 張振朗唔拍拖

黃翠如張振朗


黃翠如暗戀四年 張振朗唔拍拖

黃翠如初拍無綫劇《心路GPS》,劇中暗戀陳展鵬,撩起她現實中兩段暗戀經歷。她一副「做得出唔怕認」的態度說:「都是讀書時發生,第一次只係暗戀咗一個月,好快就冇咗感覺,輕鬆曬。」

暗戀這回事,見到對方時怦然心動、見不到時若有所失的感覺,一個月時間她感受未深,以致再遇上暗戀對象時,她仍抱著輕率的態度處之,竟暗戀了對方四年也不表態:「有一日我忽然醒覺係時候向對方表白,點知發現佢已經有女朋友。」四年的忐忑暗戀,無奈流著淚將之劃上句號,她說:「好彩當時要應付考試,分散注意,好快冇事,現在大家仍然返同一教會,仲係好朋友。」這段經歷令她輕易投入《心》劇角色,也算是四年暗戀的另類收穫。

靠成龍闖烏克蘭海關

身為基督徒,翠如對命理之說一笑置之,年前她與玄學家蘇民峰做節目,在場不少同事爭問前程,她沒刻意求知,只記得蘇民峰對她說:「你有拖拍就拍,有婚結就結喇。」語氣似叫她「無謂強求」,她笑道:「冇所謂喇,但事實我真係未有男朋友。」

翠如在有線電視時多拍旅遊節目,去過五十五個國家和地區,慶幸自己出路遇好人多過壞人,說:「在智利,我被人偷銀包,好彩證件放在另一個袋,我戥個小偷可憐,因為銀包只有好少錢。」然而,令她最難忘是在烏克蘭:「所有工作人員被扣留在海關,因為關員唔識睇我哋本護照,足足扣留咗十幾個鐘,我提起Jackie Chan(成龍)個名,關員話識呢個人,即刻放行。」此證成龍對香港人的貢獻唔只娛樂咁簡單。

張振朗珍惜羽翼唔拍拖

同樣有份參演《心路GPS》的張振朗,出身無綫第二十五期藝訓班,在《法網狙擊》初演惡少受好評,但前路漫漫,滿途挑戰,他舉《心》劇為例:「有一幕講我喪父,在靈堂上,我唔識喊,全靠司棋姐帶我入戲,真係好佩服佢。」

他選定了演藝這條路,明白機會只配給有準備的人,所以勤看前輩的戲,黎耀祥是他的奮鬥榜樣之一。他又珍惜羽翼,表明現時沒女友:「上頭冇畀壓力,係我唔想拍拖啫。」 伊依報道

黃翠如服裝提供:muse

友薦雲推薦

.黃翠如暗戀四年 張振朗唔拍拖
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_6905.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...