搜尋此網誌

2013年2月5日星期二

《老表,你好嘢!》開續集拍電影




《老表,你好嘢!》開續集拍電影

王祖藍、黃光亮、萬綺雯(蚊蚊)、郭晉安、王菀之等今日喺尖沙咀街頭為《老表,你好嘢》宣傳,吸引大批市民圍觀,大多更係自由行,無綫安排保安喺場維持秩序。佢哋公布周一晚錄得32點平均收視,仲向市民派海報同大柑,為咗外圍市民都可以攞到,有人將海報同大柑掟出去﹐點知有市民掟回頭,掟中蚊蚊太陽穴,事後佢表示:「冇事,我食過夜粥,只係聞到柑味。」

監製黃偉聲即場仲宣布會開拍《老表》續集同籌備電影,祖藍話:「又驚又喜,喜係開心得到公司支持,驚係唔知諗咩故事,要靠編劇同編審,電影只得個幾鐘,壓力冇咁大。」製作上有沒有限制?佢就表示高層畀咗好大嘅自由度,但如果太敏感就唔會做。」祖藍仲透露有人已邀請「Oh Baby」出埠演出,但未知各人檔期配唔配合到。

王菀之笑言拍續集的話,就要坐地起價,表示:「我都希望唔使推其他工作就可以拍到。」



《老表》拍續集,點睇?



《老表》咁收得,祖藍功不可沒。



蚊蚊隻腳,真係冇得頂。



《老表》冇呢四位都係唔得。



張斷聰演技被肯定。



安仔同蚊蚊劇中一段情都好好睇。



《我真的受傷了》,今年又hit返!



.《老表,你好嘢!》開續集拍電影
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_9518.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...