搜尋此網誌

2013年2月28日星期四

[壹週刊]搶替 JJ  E神 Carol再開胸 截擊蔚雨芯

但我嫩口過你!(設計對白) <br><br>蔚雨芯在墨西哥旅遊特輯,著三點式落水玩魔鬼魚的「震撼」場面出街後,一副好身材令她一度登上高登女神首位。


探熱針

搶替 JJ  E神 Carol再開胸 截擊蔚雨芯

2013年02月28日

將工作步伐放慢, JJ(賈曉晨)專心跟一起不夠一年的樊少皇發展,與陳百祥揸旗的經理人公司雖然快約滿,對續約與否,她亦抱住平常心。 JJ擺出等嫁態度,造就浸大 E神 Carol(楊焉)及 JJ師妹(蔚雨芯),力爭補上空缺,做阿叻愛將。

二十四歲 Carol與十八歲蔔蔔脆蔚雨芯性感互片,鬥餐飽!

放大圖片

JJ早前與男友樊少皇到斐濟享受甜蜜之遊,戰鬥力大減。

放大圖片

論 size我大過你!(設計對白)

見師妹咁搏,原本收埋上圍冇曬殺傷力的 Carol,即刻 喺《叻哥遊世界》節目解封,迫爆 E Cup再出籠。

爆發胸戰

待嫁 JJ三月約滿,阿叻愛將位置懸空,浸大 E神 Carol及 JJ嫩口師妹蔚雨芯爭住補位。無論陪老闆出埠拍《叻哥遊世界》抑或遊船河,同樣勁 cup的兩女,頻頻出招胸戰。一山之內藏二虎,同場開工,但卻零交流,擺明無偈傾。

現年二十四歲的 Carol,曾一度封胸玩性格,又跟舊公司 StarzPeople鬧意見遭雪藏,去年底過檔阿叻的 Snazz,但 E胸未能「獨大」,同公司仲有得十八歲的勁敵蔚雨芯。來勢「胸胸」的她,在墨西哥之旅曬魔鬼胸,進佔高登女神首位;早前低胸偷襲賀歲片《 2013我愛香港》首映,亦將一身珠光寶氣的葉玉卿擊退,連同場的咪神高海寧也被比下去。

勁敵當前,玩個性死硬, Carol唯有重彈舊調, E cup重出江湖,跟老闆阿叻到澳洲拍旅遊節目,以三點式先掃低另一高登女神岑麗香,隔空向同門蔚雨芯發炮。

放大圖片

蔚雨芯早前出席賀歲片首映,一條低胸裙,風頭即與同騷胸的老薑葉玉卿睇齊。

放大圖片
放大圖片

一月出海幫阿叻拍 MV,蔚雨芯(左二)稍為露嚇本錢,便把 Carol、朱千雪及岑杏賢等比下去。

放大圖片

心不和

二人近日雖經常同場,但表面和諧,其實零交流,內鬥。

放大圖片

事業線加長腿,蔚雨芯是近期宅男殺手。

放大圖片
放大圖片

澳洲之旅,女神香香件背心遮曬心口,泊埋露半球的 Carol,兩個字——失色。

搵到靠山

唔唱得唔跳得, Carol自知靠身材唔長久,去年中專程到北京學普通話自我增值,卻意外交上名攝影師兼導演夏永康( Wing Shya),二人一撻即著,秘密拍拖半年。

失婚夏永康被 E神 Carol俘虜,出盡全力為女友鋪路。見宿敵蔚雨芯出完唱片,年中又出性感寫真, Carol即鞭策男友,代向電影公司推薦拍戲,希望借夏永康名氣幫拖狂穀,接替 JJ。「佢 哋拍拖收得好密,但 Wing Shya不停幫 Carol搭路拍戲,又成日 喺人面前讚對方,聽講 Carol簽俾阿叻,都係 Wing Shya出面搭路。」知情者說。公司爆發胸戰,阿叻認為是良性競爭。

「既然大家都有性感本錢,就要展示嚇實力,撇開爭寵,都係良性競爭。(怕唔怕變惡鬥,同門內亂?)總之邊個好似 JJ咁跑出,得外界受落,就係公司 嘅寵兒。」至於有傳 Carol跟夏永康拍拖,阿叻引用 JJ同樊少皇拍拖為例,唔理得咁多!

放大圖片

緋聞男友夏永康(小圖)經常操刀為 Carol影靚相,又幫她鋪路拍電影,愛得落力。

放大圖片


.[壹週刊]搶替 JJ  E神 Carol再開胸 截擊蔚雨芯
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/jj-e-carol.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...