搜尋此網誌

2013年2月28日星期四

[壹週刊]管家婆現形 鄭伊健搞玩具生意 蒙嘉慧收山揸數

22/1 <br><br>過往伊健愛單拖到林珊珊老公開設的健身室做 gym,婚後改跟老婆連體嬰做運動。


娛頭

管家婆現形 鄭伊健搞玩具生意 蒙嘉慧收山揸數

2013年02月28日

被形容為「唐僧」的鄭伊健,最終被拍拖七年的蒙嘉慧收服,二人於今年一月二十八日在東京完婚,坐正做鄭太,蒙嘉慧三月約滿無綫不再續約。

唔想被合約束縛,加上鄭伊健正在籌備搞生意,入行前做廣告 marketing出身的蒙嘉慧,索性收山,幫老公打點一切,揸實盤數!

放大圖片

蒙嘉慧與伊健到山林道吃午餐。

放大圖片

有車經過,伊健立即伸手扶一扶老婆。

放大圖片

做完 gym,由蒙嘉慧駕車載伊健返家。

鄭太曬利是

成功將鄭伊健私有化,蒙嘉慧超越雙琪,坐正做鄭太。趕及蛇年派利是,她風騷在微博曬鄭姓利是封,標籤麵嫂身份。

一月底二人的日本婚禮,不論地點及宴會選址,均由鄭太撲槌決定。

「其實呢一年伊健變咗好多,以前乜都係佢揸主意,但舊年七月決定結婚,正式俾名份阿 Yo後,佢就變得好聽 Yo Yo意見,揀喺東京結婚,都係阿 Yo想喺佢哋第一次去旅行嘅地方,有浪漫回憶,古堡餐廳亦係阿 Yo揀嘅!」二人身邊朋友說。

放大圖片

蒙嘉慧在微博大曬鄭姓利是,相當風騷。

放大圖片

在日本東京千代區的 Aimee Vibert餐廳搞婚禮,原來由鄭太蒙嘉慧撲槌揀選。

放大圖片
放大圖片

本週二( 26/2),伊健正式復工,到台灣宣傳電影《忠烈楊家將》。

三月約滿唔撈

婚後一個月,蒙嘉慧全職做煮飯婆,無接 job,專心鑽研廚藝氹老公;農曆年假期,兩公婆結伴做運動,齊齊 keep fit。

「之前因為結婚要靚啲,阿 Yo連食嘢都好認真計算卡路里,好節制,但伊健唔主張為咗減肥節食,提議佢多做運動,伊健每個禮拜都會去林珊珊老公開嘅健身室做 gym;依家就一定同埋阿 Yo一齊去;平時就喺南灣屋企出邊,玩單輪單車,秤不離鉈。」

三月正式約滿無綫,蒙嘉慧已拒絕續約,「停牌」做少奶奶。

「拍劇生活好顛倒,伊健唔想老婆咁辛苦,阿 Yo都有同朋友講話伊健叫佢做嘢唔好有壓力,如果真係鍾意拍劇,過嚇戲癮就無所謂。雖然無綫一路有叫佢續約,但阿 Yo已經決定唔再簽;之前王維基嘅香港電視用五萬一集撬佢,又講明每日開工唔過八粒鐘,佢初時都有啲心鬱鬱,但政府又未發牌,伊健叫阿 Yo睇定啲,唔好急。」

興趣變投資

入行超過二十年,鄭伊健一直予人無野心, hea住做的印象;但畢竟已經四張五,決定成家立室的同時,伊健亦部署將來,嘗試投資做生意。

「伊健鍾意打機係人都知,佢想將興趣變成一項投資,無論係遊戲定漫畫,甚至係運動器材,只要有市場,佢都會考慮。不熟不做,搞生意佢揀自己最熟識嘅嘢,佢亦明白力不到不為財,佢自己根本無時間全程投入打理,咁阿 Yo入行前係做廣告 marketing,管理方面有一定根底,佢對做生意又好大興趣,伊健都好放心交俾老婆打骰!」知情者說。蒙嘉慧得來不易,對住大細路鄭伊健,拍拖七年,早已被完全同化。

「初時係投其所好,點知日子有功,阿 Yo比伊健玩得更癲,打機、羽毛球、踩單車,連潛水都學埋。」

放大圖片

蒙嘉慧的表妹,擔任婚禮大會攝影,婚紗照亦經鄭太批核才發給傳媒。

放大圖片

去年九月,蒙嘉慧與方中信合作《仁心解碼 II》,是她收山前最後作品。

放大圖片

等行李時,其他旅客不時對蒙麵夫婦眼望望,十分好奇。

放大圖片

攞完行李,手推行李車的伊健,另一隻手則搭實老婆。

放大圖片

1月 31日,伊健蒙嘉慧結婚第四天返港,二人在禁區內,十指緊扣 fing住行。

放大圖片

日本度蜜月返港,鄭生鄭太大曬結婚戒指。

22/1 <br><br>過往伊健愛單拖到林珊珊老公開設的健身室做 gym,婚後改跟老婆連體嬰做運動。

孖住做運動

對伊健志在必得,蒙嘉慧凡事周到。搞 BBQ大食會,一切以伊健及他的朋友為先,燒好送埋,永遠不用其他人動手;就算一齊食飯,亦會不停夾餸俾大家。

「其實唔容易做得到!所以就算有朋友覺得阿 Yo唔好,伊健都係聽完就算!」伊健好友說。

仍在放新婚長假的伊健,上週六(二月二十三)與蒙嘉慧拍拖到山林道的北海道餐廳食午飯,之後再行去林珊珊老公開設的健身室做 gym兩個多小時。離開時,由笑到四萬咁口的鄭太做司機,駕車載伊健一同返回南灣寓所。

放大圖片

蒙嘉慧早巳融入伊健大家庭,甚得老爺奶奶喜愛。

放大圖片

今年,伊健計劃同小春合開《古惑仔》演唱會,可惜仍未攞到紅館檔期。

耐力賽

93年入行的蒙嘉慧,曾做廣告模特兒,後被發掘拍電影,作品近 30部,包括《非常突然》、《暗戰》、《甜言蜜語》、《噩夢》等, 94年憑《非常突然》提名金像獎最佳女配角。 00年開始簽約無綫拍劇,在多部劇集擔正做第一女主角,如《新鮮人》、《爭分奪秒》、《法證先鋒》等。

06年,蒙嘉慧與鄭伊健打羽毛球打出火,拍拖近七年,去年計劃結婚後,女方逐步減產,與無綫改簽部頭約,一年只拍一至兩部劇。今年 3月,未有再續約。

放大圖片

2000年,蒙嘉慧與吳啟華合演《妙手仁心》,甚受歡迎。

放大圖片

性感拍廣告,相信已成絕響。

古惑仔錫老婆

鄭伊健、陳小春、林曉峰九十年代合作《古惑仔》電影系列,成為「沙煲兄弟」,三人同樣對老婆千依百順,輪住變愛妻古惑佬。

陳小春

放大圖片

10年的情人節,陳小春與應采兒在美國拉斯維加斯結婚,出名「愛妻號」的陳小春,經常自嘲「怕老婆」,更收起火爆性格,去年二人造人成功,佗 B五個月。

22/1 <br><br>過往伊健愛單拖到林珊珊老公開設的健身室做 gym,婚後改跟老婆連體嬰做運動。

林曉峰

放大圖片

康子妮 02年下嫁林曉峰後,退出娛圈三年抱兩,兩公婆經常被拍行街 shopping,管接管送,連大佬林海峰亦取笑他是「老婆奴」。

磚頭滾錢

放大圖片

一向有投資物業的伊健,現持有南灣雅景閣及黃埔花園單位,年前賣出匡湖居亦有過千萬斬獲,手上資產超過半億。至於蒙嘉慧持貨多年的炮台山富澤花園單位,賣出仍賺 399萬。



.[壹週刊]管家婆現形 鄭伊健搞玩具生意 蒙嘉慧收山揸數
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_5627.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...