搜尋此網誌

2013年3月9日星期六

39歲蒙嘉慧同鄭伊健協議不生BB

39歲蒙嘉慧同鄭伊健協議不生BB


39歲蒙嘉慧同鄭伊健協議不生BB

      

39歲YoYo同伊健傾掂唔生BB

蒙嘉慧(YoYo)月前與鄭伊健結束愛情長跑,在日本東京古堡低調結婚,正當全城期待兩人啤出「古惑B」時,婚後首次接受專訪的YoYo竟高呼:「佗仔似坐監、生仔似噩夢!」又直指伊健的性格令她卻步不敢生B。她又笑言奶奶從未給予生B壓力,看來她這個鄭家媳婦認真易當!

今年「蒙麵戀」終修成正果,39歲的YoYo與45歲的伊健結束愛情長跑,在東京古堡完婚。正當全城期待二人努力造人之際,YoYo日前為新劇《仁心解碼II》接受本報專訪時卻爆出生仔如發噩夢:「見到朋友佗住BB已經要諗定幫小朋友報Playgroup,真係煩!有次發夢夢見自己有咗,夢裏覺得係一個噩夢!要煩小朋友讀咩小學,自己又怕填表,要填好多表o架!覺得佢慘,我又慘!我同伊健都有共識,暫時唔考慮生小朋友。」她更直指佗B感覺似坐監:「如果我有咗,懷胎十月對我嚟講好似坐監。加埋前四後六喎!好似坐咗成年監!而且我哋有養貓,早前知道朋友養嘅貓搞到佢嘅小朋友氣管敏感入咗急症室,如果要放棄隻貓,都好難取捨!」

老公太縱小朋友

YoYo更大讚奶奶開通,從來沒有給予自己要傳宗接代的壓力:「伊健嘅哥哥都有小朋友,所以奶奶都冇畀過壓力我!」她又指伊健的「寬宏」性格亦是令她卻步不想生小孩的原因:「佢太縱容小朋友,我哋將來教導小朋友都一定好難有共識!」

談到婚後感情生活有否更勝從前,YoYo坦言其實沒甚分別:「其實我以前一向都有Keep住做家頭細務,婚後生活都冇咩分別!」但正所謂「近朱者赤、近墨者黑」,曾一度情緒受困的YoYo坦言受「枕邊人」影響,性格變得更樂觀:「好多年前因為工作壓力大,擔心唔夠工作,啱啱拍完一套劇就已經緊張定下一項工作,嗰時一瞓醒張開眼就諗,一諗就驚,發覺自己唔對路之後,間中都有睇醫生。(伊健影響你更樂觀?)佢係一個好好嘅人辦,記性唔好,唔開心嘅嘢、工作辛苦都唔記得,只係記得開心嘅嘢!識佢之前我拍拖又唔開心、工作又有壓力,但之後我學識面對困難,應該去享受自己有能力去解決問題。」

拍策騎戲險受傷

另外,伊健與周渝民、吳尊和林峯等日前赴北京出席電影《忠烈楊家將》記者會。伊健透露拍攝騎馬戲時驚險重重,幸好當時身繫威吔逃過一劫:「帥要付出很多!剛開始時大家都不太能控制馬匹,最後連文戲都可以在馬上演,這一幕最帥!」幸好伊健「大步檻過」,否則YoYo一定嚇到花容失色!



YoYo笑言佗仔似坐監、生仔似噩夢,故不敢生BB!

39歲蒙嘉慧同鄭伊健協議不生BB

幸好奶奶沒有給予生B壓力,YoYo認真有福!

遊戲人間生活多姿采

鄭伊健和蒙嘉慧(YoYo)婚後沒有生B念頭,誓要享受二人世界!其實YoYo在未認識伊健前,經常打牌兼夜蒲,惟與伊健相戀後即修心養性,還被對方的陽光味所感染,兩人經常相約打羽毛球、踩單車和跑步,向健康人生邁進。

此外,他們亦經常蜜遊外地,除2011年被發現到巴黎踩單車外,二人更多次被拍得同遊日本。縱使沒有愛情結晶品,但生活依然多姿多采,節目多籮籮!

YoYo怕開玩具舖:自己份糧都唔管

對於早前有指獲老公鄭伊健打本開玩具店做老闆娘,蒙嘉慧(YoYo)斬釘截鐵否認,並強調自己錢銀觀念很差:「唔會啦!平時我連自己份糧都唔管,又點會去管生意,錢銀呢啲嘢好煩!我以前試過租屋畀人,但唔會個個月Check租客有冇交租,如果我咁樣做生意一定蝕本啦!(婚後減產?)入行以來都唔多產,再減會餓死!」

另外,據知即將約滿無綫的YoYo,續約無綫的成數不高,更有傳無綫因而未有安排她出席新劇《仁心解碼II》的所有宣傳活動。YoYo亦直認已收到相關通知:「我之前一直都有預檔期出席宣傳活動,但近日我已經被通知唔使去。」對於是否如傳聞所指過檔王維基的「香港電視」,她則不置可否:「今日我都仲喺無綫,合約嘅嘢交畀經理人去傾,喺TVB咁多年拍得都開心,當然希望呢個關係可以延續,但唔係可以單方面控制!」《仁》劇監製羅永賢亦直認對於YoYo未能配合宣傳感可惜:「但公司覺得呢個時期敏感,所以都要配合!」

冇子女債一身輕 

雖然心急求子的圈中人多不勝數,但亦有藝人喜歡唱反調,結婚後也不願生BB,誓與另一半「無債一身輕」!

陳百祥

藝人陳百祥(阿叻)雖曾笑言自己「唔配種」及「冇仔生」,但事實上他曾透露因賭性重,凡事去到盡,故決意不生仔免加重負擔。

歐陽震華

無綫藝人歐陽震華(Bobby)與太太傅潔嫻結婚17年,一直享受二人世界。而Bobby曾透露不生BB是不想太太辛苦,故決定以養狗為樂。

劉青雲

影帝劉青雲與郭藹明1998年拉埋天窗,結婚以來恩愛非常,但青雲一直無意生B:「因為家姐細佬都有下一代,所以我冇壓力,而且養人責任好大。」



.39歲蒙嘉慧同鄭伊健協議不生BB
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/39bb.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...