搜尋此網誌

2013年3月9日星期六

有話兒:蒙嘉慧收服孫悟空鄭伊健

蒙嘉慧自言比伊健更爛玩,但反而因此收服了伊健這隻孫悟空,令他變得成熟。


有話兒:蒙嘉慧收服孫悟空鄭伊健

      

別人眼中的鄭伊健,是處處讓人呵護且人人想得而嗒之的唐僧,但在蒙嘉慧眼中,老公卻是個懂得照顧身邊人的爛玩孫悟空,而且真箇一物治一物,蒙嘉慧比伊健更爛玩的性格,反而把他收服,讓伊健變成負責任的男人,跟她完婚展開人生新一頁。

撰文:羅美倫

蒙嘉慧與鄭伊健拍拖六年,終在今年1月28日於東京成親,伊健曾有過幾段矚目戀情,亦曾被視為不會結婚的大細路,但最終卻把婚戒套在蒙嘉慧手上,完成人生大事。

榮升鄭太,蒙嘉慧生活依然低調,近日高調做專訪,是為了宣傳她在無綫拍的最後一部劇集《仁心解碼II》。談到三月底約滿後的計劃,她說:「所有嘢仲傾緊,未有定案,只要製作、角色、過程好就做。」有說伊健開玩具公司讓她揸數,蒙嘉慧笑言:「照顧三隻貓、打掃間屋就係我最大生意!唔會喇,我哋好懶,連租樓畀人都懶查租客過數未,我哋興趣唔喺呢度,世界開始亂,寧願享受世界,多做善事。」



■蒙嘉慧自言比伊健更爛玩,但反而因此收服了伊健這隻孫悟空,令他變得成熟。

攝影:林德雄

髮型:Coren Chung@Hair

化妝:Dephine Chan

服裝:i.t

場地提供:Zeta Clinic

蒙嘉慧收服孫悟空鄭伊健

■蒙嘉慧與鄭伊健拍拖六年,終在今年一月於東京完婚。資料圖片

蒙嘉慧收服孫悟空鄭伊健

■戴上婚戒穿上婚紗,蒙嘉慧的笑容甜蜜無比。

資料圖片

拒絕生B怕坐監

蒙嘉慧婚後甚至不會減產,還笑說:「我一向每年一、兩部劇,再減咪餓死!」有老公養,做少奶奶那會餓死?少奶奶名詞令蒙嘉慧很大反應:「我工人都冇?,我係奴婢命,成班朋友嚟玩,我鍾意自己落街買嘢,因為享受過程,等如父母養仔女,嚇嚇畀人湊,冇享受過程要個小朋友嚟做乜呀。」會生BB?她說:「唔會喇,有小朋友一定自己湊。」咪少咗時間玩?她回答:「十月懷胎好似坐監咁,我冇犯事,唔好啦!」

伊健被視為唐僧,蒙嘉慧卻不以為然:「佢唔似唐僧咁受保護,拍拖到??家佢都保護緊我,佢係孫悟空,好動爛玩周圍走,佢屁股係尖?!」對於一個過度活躍症的老公,原來蒙嘉慧天生有治他的本能,並漸漸令他轉變:「同大細路相處之道,就係我比佢更大細路、玩得更癲,我鍾意玩,但玩嘅能力唔高,對住個爛玩嘅人,佢就變成一個唔敢亂嚟嘅人睇住我,例如去行山我會諗帶乜嘢去食,佢就會諗帶乜嘢求生用品,可能咁令佢覺有責任睇住我,令佢成熟咗。」像是慣於被人照顧的伊健,原來因為蒙嘉慧,早已被迫長大。

蒙嘉慧收服孫悟空鄭伊健

■蒙嘉慧和伊健早前完婚返港,兩人甜絲絲地大曬婚戒。

「我交咗條命畀佢」

伊健曾在台灣訪問中說過,跟蒙嘉慧結婚因為她從無催婚,她坦言:「由頭到尾冇特別諗結婚,我媽媽走時,大家有心態即使冇結婚,都相信呢個人會睇住我、錫我,嗰刻我唔係要求張婚紙,但結婚後至醒覺,諗番好彩結咗,好多人同居多年,一路認同對方,突然有事入醫院,如冇結婚,另一半只係一個朋友,唔可以代表佢做任何嘢,若我有事,都要有個人代我決定留唔留我,呢一刻絕對係佢,我交咗條命畀佢,如果冇婚書,法律上做唔到任何嘢,我哋都慶幸做咗。」

蒙嘉慧最欣賞伊健孝順,她說:「佢好有耐性對老人家,會教爸爸打機,唔係畀家用食餐飯就算,睇呢啲就知佢好錫身邊人。」最令蒙嘉慧感動是她母親病重時,她剛在內地拍劇,她說:「佢係內向怕醜仔,唔叻同人溝通,但佢盡最大努力??我媽,我忙佢仲忙,佢花時間陪我媽為咗唔想我擔心,做嘅嘢都係為我,好窩心。」

視伊健缺點為優點

蒙嘉慧收服孫悟空鄭伊健

■蒙嘉慧欣賞伊健孝順樂觀,但卻堅稱不會跟老公一同工作。

兩個大細路相處,開心的時間特別多,問到伊健有甚麼缺點,蒙嘉慧最終也視之為優點,她說:「佢記性超級差,佢覆述嘅嘢信七成,再要自己求證,但好可愛,亦因為記性唔好,佢個世界冇乜仇恨。」至於自己的缺點,蒙嘉慧自言沒有完美的人,故不斷改善。做了別人老婆,更受到老公影響,原來蒙嘉慧的企理也是從伊健身上學來的,她說:「我好唔企理,佢會幫我執又提我,同佢出埠佢連紙袋都執好,因要尊重執房嘅人,我明白佢出發點唔係為企理,係為人哋執房唔好咁辛苦,??家我都學咗多啲幫人諗。」還有,當然少不得要努力鑽研烹飪??老公啦。

蒙嘉慧收服孫悟空鄭伊健

■去年伊健開騷,在舞台上被好友們催婚,台下的蒙嘉慧甜在心中。

資料圖片

蒙嘉慧收服孫悟空鄭伊健

■蒙嘉慧愛打羽毛球,和伊健的羽毛球情緣曾是一時佳話。資料圖片

蒙嘉慧收服孫悟空鄭伊健

■黎諾懿(右)和蒙嘉慧及伊健是好朋友,所以撮合了這對佳偶。資料圖片

拒絕和老公合作

工作方面,蒙嘉慧是否介意與老公一同拍戲,她斬釘截鐵說:「完全唔想呀!平時已經見,開工唔想有接觸,演員好主觀,最忌教人,教過就會期望高咗,但容忍度低咗,佢成日都話我死拗,乜都拗一餐,而且,我唔想俾人見到我小鳥依人嘅一面,哈哈!」



.有話兒:蒙嘉慧收服孫悟空鄭伊健
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_9.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...