搜尋此網誌

2013年3月13日星期三

鍾麗淇 梁靖琪搶住做契媽

鍾麗淇 梁靖琪搶住做契媽

湯盈盈自然分娩誕下7磅多B


女,一眾姊妹都戥她與錢嘉樂開心。與盈盈相識多年的鍾麗淇更於BB出世第一日已到醫院探望,她謂:「BB女好得意,塊面好肥,個嘴唇好厚。(有冇教盈盈湊B?)BB一定好多人錫,我同梁靖琪都上咗契,我應承盈盈會盡快幫佢keep fit。」而周家蔚亦稱已探BB,其嘴仔最似盈盈,家蔚笑言:「希望盈盈可以多啲人奶,我個仔唔夠食,有多可以畀埋我個仔食。」姚樂怡則表示在電話group chat見過BB女:「BB面形似足嘉樂,盈盈一直都係話會自然分娩,鬼妹仔係咁,崇尚自然。(幾時到你?)努力中。」

與嘉樂相識多年的關寶慧第一時間恭喜嘉樂,提到B女似爸爸,她笑言:「希望佢下次生對龍鳳胎,似番盈盈補數。」榮升契媽的梁靖琪指「盈樂」由求婚、結婚、搬屋到生B,她都全程陪伴,笑指嘉樂似娶多一個老婆。

不在港的佘詩曼得知盈盈誕下女嬰後大表高興,笑言回港會第一時間去探盈盈。



.鍾麗淇 梁靖琪搶住做契媽
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_13.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...