搜尋此網誌

2013年3月26日星期二

王賢誌出櫃改口 「冇認過有男友」

video


王賢誌出櫃改口 「冇認過有男友」

搞同性婚禮? 王賢誌:冇認過有男友

王賢誌前日在電台節目默認同志身份,而且已經拍拖四年,更打算結婚。不過他昨日在尖沙嘴出席活動時,問他可會與男友公開亮相,王賢誌突然故弄玄虛說:「我冇承認過我有男朋友!」然後又指「大家明白就得」,認真耐人尋味。

王賢誌、周慧敏、Jocelyn、李彩華及卓韻芝等昨日在尖沙嘴出席莎莎35周年活動,王賢誌前日在電台節目中暗示同性性向,與伴侶拍拖四年令他改變不少,更直言有結婚打算。



■王賢誌昨日被問到在電台默認是同志一事,他即謂不是公開,莫名其妙。

希望不受騷擾

勇於去愛的王賢誌,昨日在活動上突然玩文字遊戲,對於是否出櫃,他說:「喺我角度冇呢樣嘢,其實好多年前我已經自己住,就開始唔用櫃啦。我不嬲冇乜避忌,知報道都好正面,大家明白就得。」問如何形容自己的性向?他說:「講過好多次,唔需要再講。」

王賢誌表示親密朋友及家人都支持其決定,與黃耀明、何韻詩早前的出櫃宣言沒關,並坦言:「我冇諗住做宣傳,冇諗住有人聽,只係timing啱。」公開拍拖,可會帶男友出席活動?他即斬釘截鐵說:「我冇承認我有男朋友,不過我成日都同close friend出席活動,不過唔好騷擾唔係呢個圈嘅人。」是否與伴侶有共識公開關係?他再三強調沒想過讓人知,但直言想結婚,只是未是時候。



■周慧敏穿上鄭兆良的晚裝壓軸現身。



■李彩華真空穿透視貼身裙,性感誘惑。



■卓韻芝(右二)玩全黑兼包到實,反而最搶鏡。

周慧敏怕拍劇

同場的周慧敏穿上鄭兆良設計的低胸晚裝壓軸現身,即席自彈自唱。早前其夫倪震被本報拍得頹look行跑馬地,她笑說:「呢啲係媒體嘅文字遊戲,我哋都見怪不怪。」她透露平日出埠,兩人會經常WhatsApp,互傳家中愛貓的相,問倪震可有傳自己的相給她?她笑說:「我擔心啲貓,唔擔心佢。」至於是否回無綫拍劇?她說未有人聯絡,但拍劇太辛苦,機會不大。

採訪:盧妹

攝影:黃偉雄

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

上一則:爽影評: 《離奇偽術家》選角加分



.王賢誌出櫃改口 「冇認過有男友」
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_5676.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...