搜尋此網誌

2013年3月19日星期二

否認搭上郭富城暗撻高鈞賢 苟芸慧疑患情緒病

苟芸慧


否認搭上郭富城暗撻高鈞賢 苟芸慧疑患情緒病

      

有「宅男女神」之稱的苟姑娘苟芸慧,自從09年當選華裔小姐冠軍入行後,憑住樣靚身材正,除了演出機會不少外,跟港男羅天宇分手後,連緋聞也登上「女王」寶座。昨日苟姑娘同時有兩單緋聞傳出,一個指她搭上郭富城;另一個則指她暗撻高鈞賢。對於兩宗新緋聞,苟姑娘昨日接受本報訪問時一笑置之,似乎已相當放得開,不過她坦言確曾為是非緋聞而不快,更一度情緒失控,不能進食瞓覺兼哭個不停,懷疑患上情緒病!

撰文:杜淑霞 攝影:譚壹致服裝:iBLUES

昨日有報道指,有街坊爆料指城城郭富城揸愛車保時捷911GT3,停泊在苟姑娘位於西營盤高街的香閨樓下,因而指城城「私歎苟姑娘」,兼將女友熊黛林打入冷宮。另一報道則指,苟姑娘和高鈞賢齊出席黃長興上周六(16日)婚宴時,兩人態度親暱,高鈞賢一度輕摸女方頭頂。

緋聞當宣傳

對於兩單新鮮熱辣的緋聞,苟姑娘昨日接受本報訪問回應事件時,起初感到相當無奈說,「我同城城拍完廣告之後都無聯絡過,我連佢電話都無,最多係喺微博回應嚇,報道話佢停車喺我樓下,張相嗰度都唔係我樓下嚟!至於Matthew(高鈞賢英文名)大家只係同事,嗰晚佢拍下我個頭啫!大家真係無嘢!」

之後苟姑娘再笑笑口續說:「身邊朋友都知道啲緋聞唔係真,佢哋成日同我一齊最清楚,所以冇專登打嚟問。不過算啦!呢啲咁無聊嘅報道,真係無咩好講,就當做《仁心解碼II》出街宣傳啦!不過再係咁落去,應該唔會再有男仔敢埋我身,到時真係可以無曬緋聞㗎啦!」

靠亞男開解

苟姑娘坦言,以往對於是非及緋聞的接受能力不高,「嗰陣時真係好唔開心,諗唔明點解呢啲嘢明明無發生,我無車震,亦都無做啲唔正經嘅嘢,但係俾人寫到好似真嘅一樣,最慘連媽咪都信係真,以為我真係俾人呃!因為咁我情緒好低落,又食唔到嘢,瞓唔到覺,仲會不停咁喊,我喺新劇《仁心解碼》度做心理醫生,先發覺我嗰陣時有曬情緒病啲病徵。」

現在苟姑娘能夠這樣放得開,全靠當日得到好友李亞男和一班圈外好友支持,「最唔開心時,好在Leanne(李亞男)成日聽我傾訴,仲有一班喺加拿大返嚟嘅朋友成日陪住我、開解我,所以唔使睇醫生就慢慢好番,?家遇到啲唔開心嘅事,或者啲是非報道,都唔會咁睇唔開,識得放鬆。我?家都會成日搵Leanne傾偈,佢同祖藍都會畀好多意見我,所以我成日做佢哋電燈膽!」

姓名:苟芸慧(Christine)

年齡:29歲

血統:韓國、日本、荷蘭及台灣原住民混血兒

三圍:34C、25、35

入行經過:當選2008年多倫多華裔小姐及2009年國際中華小姐冠軍



苟姑娘接受本報訪問時,澄清搭上城城和暗撻高鈞賢的緋聞。

苟芸慧坦言為了是非和緋聞,懷疑患上情緒病。

苟姑娘坦言為了是非和緋聞,懷疑患上情緒病。



.否認搭上郭富城暗撻高鈞賢 苟芸慧疑患情緒病
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_4048.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...