搜尋此網誌

2013年3月12日星期二

伊健護妻轟無綫 冇人情味

video


伊健護妻轟無綫 冇人情味

老婆被TVB封殺 伊健:人心肉造

鄭伊健昨日出席記者會,談到新婚老婆蒙嘉慧(YoYo)被指因過檔王維基的香港電視而觸怒無綫,結果YoYo被無綫封殺不用她為即將推出的《仁心解碼II》宣傳,伊健聞言力撐老婆,批評無綫安排及舉止奇怪。

鄭伊健、王菀之、劉浩龍及林德信等昨到尖沙嘴,出席澳洲旅遊發展局舉辦的「全世界最筍的工作」招聘活動記者會,當眾人得知筍工每份只需做六個月,但薪酬連生活費有十萬澳元(約79萬港元),即笑言心鬱鬱想應徵,伊健笑指若受聘會帶老婆蒙嘉慧同行。



【今日我至撐】蒙嘉慧慘被無綫封殺唔使佢為新劇宣傳,身為老公嘅伊健噚日都忍唔住出口指無綫安排怪,擺到明撐老婆喇。

爆跳槽人工好

提到有傳YoYo月底滿約無綫後,因過檔王維基的香港電視而觸怒無綫,即使YoYo已安排時間為即將播出的無綫劇《仁心解碼II》宣傳,但仍被無綫封殺,不用現身宣傳活動,伊健維護老婆說:「TVB係個機構唔會小器,但邊個處理就唔知,覺得有小小奇怪,呢邊廂傾續約,那邊廂就咁,究竟係點呢?」

伊健指YoYo過檔一事只是傳聞,更代YoYo透露兩邊人工也不錯,至於去留還是交由YoYo的經理人洽談。問可覺無綫冇人情味?伊健謂:「有啲嘢要養住,人心肉做,對待人好啲,大家都好啲。」他更否認開玩具公司交由YoYo打理。昨就伊健的評論致電《仁心解碼II》監製羅永賢,但至截稿前未獲回覆。

另外,容祖兒被指屈就到劉浩龍家過夜,劉浩龍謂:「我哋係一般情侶,好普通,大家畀空間我哋啦,但寫細咗我間屋。」他亦否認五月跟祖兒同遊美國,因他有工作在身。

採訪:王連連

攝影:陳順禎



■(左起)劉浩龍、林德信、王菀之、盧凱彤及伊健笑言爭住做筍工。

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

上一則:里安納度犯禁商場食電子煙

下一則:JC戒奶為還願



.伊健護妻轟無綫 冇人情味
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_5161.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...