搜尋此網誌

2013年3月6日星期三

[FACE]Kary曬篋捱鬧

受寵若驚 <br><br>Kary出道至今都未俾咁多記者圍過,今次蜜月返港俾記者圍到癲,唔怪得佢個樣咁呆啦!


FBI

Kary曬篋捱鬧

2013年03月06日

「樂雨戀」情人節至曝光,轉頭兩位當事人已經飛去英國補祝情人節兼歐遊返埋香港。

上週三( 27日)餘文樂同吳雨霏同機由英國返港,落機後樂仔又好有風度咁幫女友 Kary攞篋,但最終佢 哋都選擇分開閘口出,不過二人 嘅同款唔同色約 1萬 6千蚊一個嘅英國名牌 Globe-Trotter情侶篋張揚到咁,其實同親口公開冇分別囉!

FBI都好留意佢 哋動向,返港當晚,樂仔就孝順仔上身,上載同老媽子食晚飯 嘅相上 Instagram。到上週四( 28日),即樂雨返港後翌日, Kary就將新篋相再影一次再上載上 Instagram,標題就只有一個「心」。去完旅行都未肯收埋個篋,到底 Kary係心愛呢個篋吖?定係心愛餘文樂?唔理佢點諗,總之 FBI就毛管戙囉。

放大圖片

勝利笑容

歐遊完返港,餘文樂滿面春風出閘,雖然冇親口認同 Kary拍拖,不過呢個笑容,大家知咩事。而佢同 Kary嘅同款,但唔同色嘅 Globe-Trotter篋就更加係曬恩愛象徵。

放大圖片

男友嗰個全黑, Kary就買咗啡色篋,返港後仲專登再影相放上佢嘅 Instagram,仲不忘打多個心形。搞到連網友都頂 Kary唔順,寸佢狂曬幸福。得喇,知你做咗樂嫂喇!

放大圖片


.[FACE]Kary曬篋捱鬧
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/facekary-face.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...