搜尋此網誌

2013年3月6日星期三

劉心悠沖涼影相

video


劉心悠沖涼影相

心悠沖涼自拍?阿媽話變態

劉心悠、羅仲謙和陳展鵬等,前晚到旺角出席新手機發佈會,不過心悠BB狀態麻麻,因早前搽增長眼睫毛液時不慎篤到眼,加上皮膚敏感令她甚煩惱。

談到收到新手機,心悠BB表示因防水可帶入廁所沖涼時聽歌,問她會否影相?心悠BB坦言又沖涼又影相很不便,索性叫人為她影,但她笑言:「如果叫媽咪,佢會話我變態。」

羅仲謙女友楊怡日前又得獎,楊怡即場為同場得獎的馬國明抹眼淚,問謙仔會否呷醋?他笑言:「如果我喺度都幫佢抹。」若有日得獎會否想楊怡幫自己抹眼淚?謙仔說:「我會帶定紙巾。」 

採訪:王連連

攝影:林德雄



■(左起)陳展鵬、劉心悠及羅仲謙為新手機宣傳。

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

上一則:陳慧琳介意做陪酒

下一則:煞科宴冇影 阿澤寸樂仔:佢要出征



.劉心悠沖涼影相
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_1666.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...