搜尋此網誌

2013年4月3日星期三

滋陰保腎 錫身等娶熊黛林  47歲郭富城就住搏




真面目

滋陰保腎 錫身等娶熊黛林  47歲郭富城就住搏

近年港產片 hero淨係得個葉問,就連復活節檔期都有套黃秋生孭飛嘅《葉問•終極一戰》,總之有票房就拍到爛先收手。

好彩復活節都有另外選擇,由郭富城、張家輝孭飛嘅《同謀》,其實係 07年套《 C+偵探》最終回。雖然話事隔 6年, 47歲嘅城城依然好 fit,但係跳樓跳火車爆炸等危險場面,都係由電腦特技加替身搞掂,城城要錫身,有乜依鬱要延期娶熊黛林過門點算?

47歲郭富城騷肌有市,演唱會全爆。盡曬胸肌、腹肌。不過都未夠苟芸慧同熊黛林兩女爭一城夠娛樂性,如今苟芸慧敗走,據知城城更已搵師傅教生仔秘方兼年中擇日迎娶女友過門。

替身頂上

除了開演唱會外,城城上年套《寒戰》成為 12年最高票房港產片,有票房保證,而新戲《同謀》其實係《 C+偵探》嘅最終回,劇情講述郭富城追查父母被殺真相,仲去大馬搵張家輝幫手。戲中城城唔再好似前兩集嬉皮笑臉。全程認真 mode啟動。除咗查案情節,《同》片亦有大量動作場面,城城話:「有生命危險嘅就我拍,好在最後都有驚無險。」。但其中一幕跳火車戲,城城雖親自上陣,不過只限於火車橋上跟架火車鬥快,畫面睇好驚險,但實情架火車開得勁慢,到真正跳橋,則由替身上陣,另一場重頭爆炸跳樓戲,則由電腦特技搞掂,城城連煙都見唔到。

07年拍攝《 C+偵探》,郭富城真係喺垃圾池拍。戲中仲瞓身跳落去,𠵱家梗係唔會啦!

CG爆炸

戲中郭富城有唔少爆破場面,雖然啲爆炸場面係 CG畫面,但拍攝時都要喺二樓高跳落軟墊加紙皮盒度,郭富城話導演安排得好好,有驚無險喎!

替身頂

最驚險一幕,城城要喺架空路軌同架火車鬥快,但實情係架火車只係慢速前進,到最後跳落街嗰下,仲要由替身頂替。

家輝打餐死

戲中第二男主角張家輝,原來入行多年,只係第一次同郭富城合作。已貴為影帝嘅張家輝,難得今次喺戲中做番當年《黑馬王子》嘅抵死幽默。跳橋又威又型冇佢份,反而戲中打交場面就全部由佢負責,打餐死仲要被人吊起,大家都係影帝,怪就怪張家輝搞笑太掂囉!

《同謀》郭富城全程扮認真,個樣成日都凶神惡殺,反而啲笑位集中喺張家輝身上。

女主角戲少

戲中唯一女主角國內演員江一燕,北京電影學院表演系畢業,雖然同郭富城有感情綫,不過戲分不多而且全部點到即止,城嫂可以放心。

張家輝扮高手

今次城城飾演嘅陳探變得成熟唔搞笑,其餘下把瘀嘢就由張家輝負責曬,其中張家輝仲要經常擺葉問式嘅詠春手同人開拖,家輝話:「有好多場視覺上睇真係好痛嘅,不過導演控制得好好!」即又係有驚無險囉!

哮喘葉問

戲中張家輝要扮好打,仲要扮葉問,望落去都有啲偉仔嘅《一代宗師》影子。

吊完再撻

張家輝除咗成日被人打,仲要俾人吊起,梗係最後由郭富城救番啦!

鍊到上癮

就係呢場車戲拍咗 3日,張家輝同郭富城仲 friend咗,拍完後城城仲同班特技車手鍊車。

前後夾擊

《同謀》喺復活節第二檔上映,雖然夾喺黃秋生嘅《葉問•終極一戰》同古天樂嘅《毒戰》中間。不過承接《 C+偵探》嘅粉絲,絕對有得鍊。

《葉問•終極一戰》上映中

黃秋生飾演老年葉問,最勁嗰場打戲竟然係同曾志偉打,阿伯開拖搞笑感超強!

《毒戰》 4月 18日上映

古仔同孫紅雷做毒販,同加杜琪峯、韋家輝,可惜係同國內嘅合拍片,香港人可能要 tune強國 mode入場!

撰文:娛樂組


. 滋陰保腎 錫身等娶熊黛林  47歲郭富城就住搏
http://hittt.blogspot.com/2013/04/47.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...