搜尋此網誌

2013年4月3日星期三

樂基兒再婚 嫁老外教練

壹週刊 第1204期:分黎明身家 買屋倒貼 樂基兒再婚


樂基兒再婚 嫁老外教練

      

據今期壹週刊報道,黎明前妻樂基兒上月中已經接受新西蘭滑浪教練Cuz求婚!這個Cuz就是之前爆出床照的那個。日前,Cuz將戴求婚鑽戒的求婚相擺上網,宣佈已求婚成功,預計半年內成婚。當事人沒回應,但樂基兒的朋友,就替女方擔心。

黎明日前拋出金句謂:「如果唱歌有含意就大件事,咁就乜都唱唔到,行又行唔到,做又做唔到人o架喇!」何出此言?因為黎明一首新歌,《我可以忘記你》。摘錄幾句歌詞睇睇:

「付出的受傷的通通都是你 自私的殘忍的似乎只有我 可惜我並不難過 我僅存的失落 是再不怕寂寞。

「沒有愛過你 我最愛是自己 借感情滿足我好奇 我只敢玩遊戲 對不起 不要介意

「我沒有愛過你 只是愛懷念著你 試一試我能多癡迷 我可以忘記你 不怕想起 才算是勝利」

睇完是否覺得,黎生係意有所指?雖然佢好堅定咁話唔係,但今日有報道爆出一個,令黎生不能不可以忘記你——因為前妻樂基兒要同新西蘭滑浪教練Cuz結婚!

據報道指,呢個Cuz,就係陪失婚樂基兒去峇里滑浪、仲影埋露底床照嗰個。報道指樂基兒上月中已經接受咗Cuz求婚,求婚鑽戒都戴埋仲影埋相,Cuz亦火速將呢張相擺上網,宣佈已求婚成功。但有指樂基兒為免惹怒黎明,所以呢張相,唔夠半個鐘已經刪咗。

樂基兒愛情至上,離婚唔夠半年就想再婚。佢嘅朋友都勸佢三思,但樂基兒聽唔聽人講?問嚇黎生就知。報道話樂基兒同Cuz分分鐘即興喺峇里低調成婚,無奈女方個instagram已經設定為private,想八有難度!

報道指,因為之前有傳樂基兒分咗黎明唔少身家,好似話有成一億,包埋美國一間過萬呎大屋。樂基兒當然否認,亦否認贍養費有千萬。樂基兒呢半年來,拎住筆錢,同Cuz風流快活,又去逐浪,又去曬太陽,飲飲食食。有指樂基兒仲打本俾Cuz,喺峇里買咗個私人沙灘,幫對方開滑浪學校,又俾錢喺峇里買屋仔,雙雙共賦同居,堪稱一條龍服務。



壹週刊 第1204期:分黎明身家 買屋倒貼 樂基兒再婚



.樂基兒再婚 嫁老外教練
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_8266.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...