搜尋此網誌

2013年4月3日星期三

TVB抄完美劇 抄大熱韓劇




FBI

TVB抄完美劇 抄大熱韓劇

TVB啲劇成日俾網民話冇新意,好似《仁心解碼Ⅱ》嘅梁烈唯同陳國邦,上集都分別演精神病人,但今次「康復」成為醫生,簡直精神分裂。

嚟緊播嘅《熟男有惑》(前名《法網囂雄》),又被網友發現似足上年喺韓國收視高開,最高收視超過 24點嘅人氣韓劇《紳士的品格》。郭晉安飾演事業有成、但單身主義筍盤,十足《紳士的品格》內嘅張東健咁,只係張東健係建築師,而安仔就係律師;而李思捷就飾演癡心男,同《紳》劇內嘅金秀路一樣。至於劇情,兩套劇都係講述 4個有錢有地位嘅男人中年危機,抄完美劇抄韓劇, TVB醒咗㗎喇!

《熟男有惑》

《紳士的品格》

《熟男有惑》

劇中李思捷同李詩韻飾演兩公婆,同韓劇唔同嘅係,金秀路就同尹世雅飾演情侶,但二人同樣對另一半好癡心。

《紳士的品格》

港版中年 F4有郭晉安、李思捷、單立文同曹永廉;而韓版就有張東健、金秀路、金旻鍾同李鐘赫,雖然卡士唔及韓版,但港版勝在角色有新意,唔再係王浩信同蕭正楠。

《熟男有惑》

撰文、攝影: FBI

電話報料: 9106 2799

電郵報料: mailto:mailto:facenews@nextmedia.com


. TVB抄完美劇 抄大熱韓劇
http://hittt.blogspot.com/2013/04/tvb_3.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...