搜尋此網誌

2013年4月3日星期三

整容孖妹 整容搣甩 Nel Nel面 靚曬 Cammi:我想抽脂隆胸




真面目

整容孖妹 整容搣甩 Nel Nel面 靚曬 Cammi:我想抽脂隆胸

整容科技話咁易,隨時匿埋 3日可以變女神,不過港仔始終唔多受後天加工,難怪明明個樣唔同曬,班姐仔仍然死口話只係化妝技術影響。

難得最近有兩位女星大膽承認整容,不過效果卻一個天一個地。先有無綫小花陳思齊(前名陳凱怡)打針整容搞到鼻腫面腫遭網友恥笑;再有 Cammi(謝芷蕙)承認割雙眼皮成功變靚,由女版 NelNel變到似女神 Baby, Cammi仲未滿足話:「我仲想抽脂隆胸。」

14歲出道謝芷蕙( Cammi), 10年靠與陳冠希( Edison)的「舌吻照」流出,由冇人識急變上位「希嫂」,可惜遭網友嘲笑似 NelNel,隨着 Edison斬纜兼有新「希嫂」 Ann(洪文安)出現, Cammi人氣近年低過零,上月終於等到 18歲,實行飛到韓國整容搣甩 NelNel味。

大眼補妝

變臉還要靠高超化妝術, Cammi話從未真正學過化妝,化妝術全靠做攝模時訓練出來,最着重眼部化妝,拍攝當日見佢經常攞住支眼線筆畫兩畫,隻眼更加大。

側面似 Baby

除了做 7針吊線眼皮手術、 Cammi強調其他部位冇動工,只係上年出寫真前打過 2次透明質酸改善面形,加上減肥,側面睇真係有幾分似 Angelababy喎。

「睇吓仲有冇得發育」

自言只做雙眼皮手術的 Cammi話一心等到 18歲就想整容,佢話:「 18歲我可以自己做決定,唔使屋企人簽紙,我只係去韓國做咗 7針吊線整雙眼皮,手術大概萬八蚊,當日做咗 2個鐘就搞掂,整眼係為咗化妝方便,影相靚啲。」

變靚照曝光後, Cammi成功吸引電車男注意,更有眼利網友話佢連胸部都再發育,但 Cammi則堅持自己胸部未加工:「我冇睇網上面啲 comment,覺得話我嗰啲人好白癡,我都想過整其他地方,不過我𠵱家仲細,睇吓仲有冇得發育先,我想大約 25歲嗰陣抽脂隆胸,我唔抗拒整容,不過最想有美容院贊助啦,係女仔都想靚,執靚個樣冇問題㗎!」

平日返夜校讀商科,一到週末便北上登台, Cammi話每個月至少都有 5位數收入。《忽然 1周》圖片

未變臉前, Cammi素顏返學,現時雖仍有返夜學,但仍經常北上搵錢,她說:「𠵱家主要係返大陸打碟登台囉!」

同溝女王 Edison的「舌吻慾照」流出而人氣急升,除 Edison成為雜食王外, Cammi亦被指借 Edison上位而形象勁差。

Cammi被指貌似同樣面長眼矇的 NelNel(張學潤),又話佢似羊及鬥牛㹴, Cammi對此堅決地說:「我從來唔覺得同佢哋似囉!」《蘋果日報》圖片

打針過量出事

《女警》腫面妺:好多姐仔心鬱整容

3月還原

陳思齊表示冇後悔整容,因為透明質酸已被身體吸收,成功還原靚靚。

打完一針後,因要接受雜誌採訪而打第 2針,搞到效果 over咗。圖片

而另一「變臉女」 30歲前港姐陳思齊(前名陳凱怡),喺近日劇集《女警愛作戰》及《仁心解碼 II》中,被觀眾發現她面腫鼻高判若兩人,現已還原靚靚的陳思齊說:「上年因擔任美容院代言人,所以接受透明質酸注射,第一次打效果好靚,好似鬼妹,嗰排喺街勁多人撩,仲有星探話要發掘我,之後打第 2次就 over咗,個樣勁腫,嗰時拍緊《神探哥倫布》及《女警愛作戰》,啲同事都勁好奇,祥仔(黎耀祥)及丹爺(劉丹)走嚟篤我個鼻,拍《女警》時天華(謝天華)問我個樣搞乜,我咪答整容囉,劇組好多女 artiste都心鬱,不過我唔會講你知邊個。」

對於面腫都要繼續開工,剛約滿打算外闖的她說:「啲通告之前都接落冇得推,咁我又唔係主角,咪照開工囉,我個樣點唔介意,唔好彈我演技就得啦!」

11年勁腫

剛出街的《女警愛作戰》,打完第 2針的陳思齊塊面腫得恐怖,她仍面不改容照常拍劇。

拍《女警》時,陳思齊剛打完透明質酸,她爆劇中很多女星都有興趣,但她就不肯開名講。

採訪、撰文、攝影:娛樂組

形象: Bryan@the Flaming

化妝及髮型: Veron Wong

服裝: Bershka


. 整容孖妹 整容搣甩 Nel Nel面 靚曬 Cammi:我想抽脂隆胸
http://hittt.blogspot.com/2013/04/nel-nel-cammi.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...