搜尋此網誌

2013年4月8日星期一

鍾嘉欣等嫁伍允龍 8月23日舉行音樂會

鍾嘉欣等嫁伍允龍


鍾嘉欣等嫁伍允龍 8月23日舉行音樂會

      

明天是鍾嘉欣29歲生日,早前已有粉絲捧著蛋糕為她慶祝,問她正日生日會否與緋聞男友伍允龍一起度過?身在新西蘭為華人新秀歌唱比賽擔任嘉賓的嘉欣BB,昨日接受長途電話訪問說:「簡單同朋友食飯慶祝,希望身邊愛嘅人都身體健康,事事順利,我仲要快啲學識揸車。」

早前嘉欣BB放長假返加拿大探家人,她說:「回顧同家人細個去過嘅地方,陪媽咪行街,睇嚇家姐嘅新屋同新買嘅狗仔,係返去咁多次最開心嘅一次。」她還學習做賢內助跟媽咪學烹飪,問父母有沒有催婚?她說:「冇畀壓力我,唔係好傳統嗰啲。」是否要攞視後才結婚?她說:「想結時就會結婚,攞到視後當然開心,希望遇到好嘅劇本,向視後目標繼續努力。」嘉欣BB更會於8月23日於九展開首個迷你音樂會。

採訪:楊潔雯

場地提供:ifc

服裝提供:Ferragamo



【C女郎】

■鍾嘉欣早前返加拿大充電,迎接未來拍劇、開演唱會的忙碌工作。

攝影:葉君海

鍾嘉欣等嫁伍允龍

■嘉欣BB對感情事十分低調,雖沒承認與伍允龍拍拖,但卻是公開的秘密。資料圖片

鍾嘉欣等嫁伍允龍

■明天是鍾嘉欣29歲生日,她希望盡快考到車牌。



.鍾嘉欣等嫁伍允龍 8月23日舉行音樂會
http://hittt.blogspot.com/2013/04/823.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...