搜尋此網誌

2013年5月8日星期三

本週必睇 爆《玩嘢王》新受害人 馬明:呃我借咗 3萬蚊




老友點都要借啦!真實對白

《玩嘢王》絕大部分整蠱對象都是無綫藝員,最新受害者馬國明被好友曹永廉出賣。「問我借 3萬算少,聽講有啲借好多㗎!阿廉開口幾多都借啦!」《忽然 1周》圖片

真面目

本週必睇 爆《玩嘢王》新受害人 馬明:呃我借咗 3萬蚊

《玩嘢王》呢期 hit爆,上週六嘉欣 BB喪喊玩番魔術師 Louis一集,平均收視雖只微升 1點有 21點,但 myTV截至週一( 6日)觀看人次超過 23萬,比《金枝貳》高 4倍!更惹起 TVB整蠱潮,藝人見李思捷如見鬼。

再有受害人被整蠱,馬國明、陳敏之、楊怡、羅仲謙等無一倖免,其中馬國明更被老友曹永廉玩殘:「佢呃我借咗 3萬蚊呀!」借得少咗啲喎!

播了 3集的《玩嘢王》叫好叫座,集集有話題,雖然明抄鼓佬 Kevin仔(李健宏)在 YouTube的玩嘢習作《玩爆你個腎》,但觀眾一樣受落,李思捷更話有意加碼再拍,不過電視城已經人人自危,想再整蠱藝人真係冇咁易。

上集節目預告被遮樣的原來是曹永廉,他將偷拍器材就藏在黑色背囊內,但睇呢個鏡頭,應該仲有其他幫兇負責偷拍。

有傳福祿壽原定今年有搞作,但李思捷高竇推 job,惹阮兆祥和王祖藍不滿,隨時拆夥。

曹永廉炒燶股借錢

繼上集鍾嘉欣精湛演技贏盡民間視後之聲後,觀眾都好關心仲有邊啲藝人被玩。據知本週六播出的一集,李思捷將玩埋友情,同藝人夾計向藝人好友借錢,睇吓佢哋肯唔肯為朋友犧牲。被玩的有男神馬明,李思捷這次沒有親自出馬,而係請與馬國明一齊拍《 On Call 36小時 II》的曹永廉出手。

當日曹永廉一早預備定偷拍鏡頭藏在背囊,趁拍劇時一有空檔,急急拉住馬國明行出錄影廠,扮慘聲稱炒燶股票,要問馬國明借 3萬元救急,馬明不虞有詐一口應承,曹永廉即大笑馬明中計。

事後馬明 BB接受本刊訪問時承認被整蠱,但說節目未出街不能透露太多,只說估唔到整蠱他的是老朋友。「阿廉話近排炒燶股票,又好驚老婆知道,問我借錢,識咗佢咁耐又唔係借得多,咪借囉!(借咗幾多?)佢呃我借咗 3萬蚊呀!」馬明仲話曹永廉得呈後忍唔住笑,自爆偷拍緊《玩嘢王》他才如夢初醒:「其實我識咗佢咁多年都冇聽過佢炒股票,但我哋好老友點都要借啦!」一啲都唔介意咁話。

陳敏之:幾好玩吖!真實對白

陳敏之被整蠱借 10萬以上,一口就答應,可想而知敏之好有米。

急借 6位數

節目預告思捷仲會派出幾個同黨向不同藝人借錢,想知邊個托手踭就要睇下集。

每次李思捷都會開會傾定如何整蠱藝人,魔術師 Louis(右)爆同思捷開過十幾次會,但估唔到被玩的是自己。

Louis為了整蠱鍾嘉欣,錄影前親自試過上斷頭台,確保正式錄影時不會出錯。

陳敏之借 6位數

另一受害人陳敏之亦被騙借錢,數目更加是 6位數,記者致電給她時她說應承了監製要守秘密,只肯隱晦地說:「係個好朋友打電話畀我借錢,(邊個?藝員?係咪曹永廉?)係藝員,但唔講得係邊個,總之係好好朋友嚟嘅。(問你借幾多?)借 6位數,到時你睇啦。(你有冇借?)有呀!(好多錢喎)冇所謂,佢真係好好朋友㗎,梗係借啦!(佢整蠱完你有冇講 sorry?)有呀,我都唔介意,幾好玩幾開心吖!」

陳敏之又透露,據她所知有些藝人拒絕借錢,但唔講得住喎!以後等錢使又同馬明或者陳敏之熟的話,知道搵邊個啦!

堅喊嘉欣冇重拍

鍾嘉欣 3度喪喊,呃盡全港觀眾,從未得過視後的她被網民封為今年視後,贏口碑好過贏個獎啦!

上週六( 4日)播出第 3集《玩嘢王》表面是整蠱鍾嘉欣,實則被玩對象是靚仔魔術師 Louis(甄澤權),嘉欣 BB兩秒喪喊被激讚,網友更封她為「視後」,攞曬彩!

但亦有網民陰謀論,懷疑嘉欣 BB的大頭鏡頭是後期補拍,又說成個節目都是呃觀眾。有份玩人又被玩過的魔術師 Louis週一( 6日)就回應話冇造假:「真係冇補拍,成個過程都係真。」他更大讚鍾嘉欣專業:「當日我 11點去電視城,同思捷綵排點玩嘉欣,原來嘉欣朝早 8點就返咗去綵排點玩我,後來佢 2點返嚟我以為係真㗎!我冇諗過佢兩秒就喊到出嚟,好犀利!」

他透露有些片段被剪走:「有段教嘉欣玩銀仔,佢玩到跌曬落地;斷頭台嗰 part,思捷話驚驚哋喎,擺咗個假人出嚟試咗幾次,都係嘉欣拉支桿嘅,試完先到思捷瞓上去。可能監製想緊湊啲 cut咗啦!」

魔術師多咗 4倍 job

Louis玩人變咗玩自己,呢集《玩嘢王》更令他人氣急升,他說播後第一天就收到近廿個 job,分別有婚宴和商場騷,是平時 4倍。

Louis在 facebook放上與嘉欣 BB及思捷合照,讚嘉欣太好戲了,吸引超過 24,000人 like。



. 本週必睇 爆《玩嘢王》新受害人 馬明:呃我借咗 3萬蚊
http://hot104.blogspot.com/2013/05/3.html
. 本週必睇 爆《玩嘢王》新受害人 馬明:呃我借咗 3萬蚊
http://hittt.blogspot.com/2013/05/3.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...