搜尋此網誌

2013年5月8日星期三

雲山之最後晚餐 四失聰日日都咁開心

video


雲山之最後晚餐 四失聰日日都咁開心

雲山之最後晚餐 四失聰日日都咁開心

超雲同山聰一段兩年情,在毫無懸念下結束。振山漢子,要被除名。

家陣四失山聰由天堂重返人間,但佢亦不愧係「振山漢子」,真係能屈能伸。唔係講笑,佢坐開頭等,依家降呢坐經濟艙,仲要靠里數換機票。又要出來面對傳媒面對廣大觀眾……實在少點勇氣都好難。

上月12號,山聰去倫敦箍煲,之後陪超雲去昔日熱戀勝地葡萄牙,至5月1日號先返回超雲位於倫敦市中心的香閨,食埋個最後晚餐先至走的情景。跟住到5月3號,山聰就黯然「消雲」撇。成個過程,俾人影曬,山聰的黯然樣,真係令人同情。

5月1號,兩人由葡萄牙返英,成日都冇出過街,唔知山聰是否盡最後努力喇。一直等到5月2日號夜晚,先見超雲屋企著了燈,山聰就於廚房出出入入,一時拎生果一時拎水飲;之後著住背心仔的超雲都入埋廚房食生果,再坐低同山聰共晉最後晚餐。兩人相對無言,更加冇攬攬錫錫,只係好安份咁食完個dinner,都食咗40分鐘,然後超雲返出廳,振山漢子就洗碗,盡做人男友最後本份。

and then,5月3號,何陳山聰正式離開何家淑女大宅,由超雲黑人司機送佢去機場返香港,結束一場發足兩年、美麗的綺夢。

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網http://hk.add.nextmedia.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



.雲山之最後晚餐 四失聰日日都咁開心
http://hot104.blogspot.com/2013/05/blog-post_9696.html
.雲山之最後晚餐 四失聰日日都咁開心
http://hittt.blogspot.com/2013/05/blog-post_9553.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...