搜尋此網誌

2013年5月31日星期五

新抱爆粗鬧老公奶奶 志偉家醜唱通街




皺眉回應

知道新抱在網上大爆家事,見慣世面的曾志偉亦無奈地皺眉說:「夫妻鬧交都好正常,佢要發洩都冇辦法。」

大封面

新抱爆粗鬧老公奶奶 志偉家醜唱通街

去年除夕夜, 60歲的曾志偉衰多手代出頭,涉嫌掌摑黃浩被警方拘捕,事件擾攘 5個多月仍未平息。外憂未平,內患緊隨而至,本刊收到消息,近日曾志偉孻仔曾國猷( Mark)的妻子張可蕙( Renee),在網上討論區不單大數奶奶(曾志偉老婆宋麗華)惡頂乞人憎,更恃着有女在手,當老爺志偉是人肉提款機。同時,她亦在 facebook與老公用粗口互罵駁火,內容粗鄙露骨。上周,本刊向甚少理家事的曾志偉求證,對於家醜外揚,他無奈地說:「佢( Renee)要發洩我都冇辦法,仔大仔世界,希望佢哋兩公婆自己搞掂。」至於被新抱喪踩的奶奶宋麗華就嬲到出煙說:「呢啲係家事,我會返去屋企處理。」

縱橫演藝界 40年的曾志偉,一向甚少提及自己的家事,去年 9月,其孻仔曾國猷和老婆張可蕙,結婚連同女兒百日宴齊齊搞。一向要面的曾志偉,當日豪花百萬在金域假日酒店筵開 30席,同時送女家百萬鑽飾,出手闊綽。可是,表面雙囍臨門的志偉,近日卻家宅不和,最慘係家醜外揚。

本刊日前在志偉新抱張可蕙( Renee)的個人 facebook中,發現她數度爆粗狂數老公曾國猷,更多次指嫁給他全因為其老竇是曾志偉,盡顯極品港女本色。

緊張睇留言

上周一( 20日),本刊記者到電視城問曾志偉回應。其間記者遞上新抱的留言給他看,原本笑口噬噬的志偉,面色一沉。

表面融洽

曾國猷( Mark)與張可蕙( Renee)去年 9月奉女成婚,人前一家三口表現得相當幸福,但原來只是得個樣,兩公婆面和心不和。

幸福之家

去年 9月,曾國猷與太太 Renee擺酒,曾志偉與太太、兒子曾國祥及女兒曾寶儀齊齊出席婚宴。當晚雖然星光熠熠,但據知 Renee卻嫌老爺只肯在 Holiday Inn擺酒,唔夠排場。

《蘋果日報》圖片

爆粗嫌老公冇錢

本身在大圍屋邨出身的 Renee,早前更在 facebook大呻開製作公司的老公唔黐家。她說:「一日玩到天光先返,第二日到依家都未返,又講到幾掛住個女,大時大節都唔陪下個女同老婆,寧願自己喺房瞓覺,呢個是否正確的父親同老公的行為?」向曾國猷開火。

而曾國猷( Mark)亦不客氣以兩段英文留言反罵對方:「你淨係識投訴同話我又 on×又樣衰……我有冇叫你做嘢……,你淨係識喺度投訴。我真係好攰,我成個星期都要返工,我冇曬能量!」

愈鬧愈有火的 Renee,隨即以粗口回應:「唔係淨係得你一個辛苦㗎曾生,唔好以為湊仔好過引(癮),你出去返工唔係大×曬㗎!成日搵做嘢嚟撻我,我知你好×忙,好×多嘢做,但唔係淨係得你一個忙,你試下湊一日仔呀……你最好搵到錢令到我一聲都冇得出就最好!」用詞十分粗鄙。

夫妻 facebook開火

曾國猷( Mark)見到太太張可蕙( Renee)在 facebook鬧他唔黐家,戇居兼樣衰。他隨即用英文留言反擊,指她唔識打理生意,只係識得嘈。

狂爆粗

嫌老公賺錢少

Renee亦寸他沒有湊過女,不知道她的苦處,更暗指老公搵唔到錢。

因志偉而嫁曾國猷

Renee坦言嫁給曾國猷,全睇在曾志偉份上,她更鬧老公是「死肥柴」。

貪有屋有工人

Renee做曾志偉媳婦,有銀線灣大宅住,又有工人用。

當志偉係提款機

原本兩公婆鬧交屬平常事,不過鬧得性起的 Renee,竟然連老爺志偉都辣埋。本刊收到幾段她與朋友在聊天室的對話,當中她直認當曾志偉是提款機:「成日要喺屋企受老公及奶奶氣,如果佢唔係姓曾有大屋住有賓賓用,我早就走×咗。」其間,她更不諱言已將曾志偉給她的一百萬花清:「勞×氣,叫佢(曾國猷)攞錢成日話無,無咪問佢老竇攞囉……(她的朋友問:『佢老竇之前唔係俾咗成百萬你哋咩?』)係又點,洗(使)曬啦,佢老竇係曾志偉,一百萬打個咳嗽就有。……反正我有個女,佢哋奈我唔可(何)。」其間有朋友曾提醒她家醜不可外傳,可是她一於少理。

靠女攞百萬

Renee向友人承認曾志偉曾給予 100萬他倆夫妻,又指曾國猷不肯攤大手板問志偉攞錢。

曬 Hermès

Renee經常在「親子王國」討論區曬命。早前她便曬在法國買、價值 15多萬的 Hermès Birkin袋。同時亦喜歡放自己女兒的近照。

Sales妹黐金糠

據知現年 33歲的 Renee,未婚前在化妝品店做售貨員,最愛在夜店獵富二代,過往曾數度因逼婚而遭男友拋棄。前年,她在夜場邂逅曾國猷,兩個月內便「一擊即中」以肚箍仔。雖然張可蕙多次在 facebook爆粗指老公冇錢,但據知曾國猷多年前開設一間製作公司,專幫廣告和 MV搞後期製作,一個月最少搵四、五萬。而立志釣金龜的 Renee,似乎仍未心足。

據其密友透露:「 Renee成日想釣金龜。佢知道阿 Mark(曾國猷)係曾志偉個仔先箍實佢唔放。拍拖唔夠一個月,已經執曬行李搬去阿 Mark喺銀線灣間別墅住,冇幾耐仲大埋肚。」

除了奶奶唔妥新抱到出面,而閱人無數的志偉,亦曾開聲提醒兒子要帶眼識人。密友續說:「 Renee大咗肚,阿 Mark帶佢見志偉傾婚事。志偉私底下同阿 Mark講:『睇定啲先,等個 BB出咗世,先擺酒都未遲!』」

鬧奶奶乞人憎

曾志偉 88年以二百多萬購入銀線灣彩濤別墅,現時別墅住有志偉老婆、曾國猷一家三口。有指婆媳關係極差,經常家嘈屋閉。

奶奶流連公園

鬧老公冇用,當志偉係提款機, Renee亦不放奶奶在眼內。早前她便在「親子王國」討論區,化名「 Renee719」狂數奶奶獨裁兼全世界最最最乞人憎動物。本刊連續數天在志偉銀線灣別墅等候,發現志偉老婆慣性駕着其白色 Benz座駕外出,然後到將軍澳寶林邨商場打躉。在商場快餐店食完晏後,她便逕自到附近公園,一坐便坐足三、四個鐘,其間愁眉深鎖,心事重重。記者上前訪問她,得知新抱將家醜唱通街,她即黑着面不停說:「呢啲係我嘅家事,我會返屋企處理。」

奶奶出煙

上周,本刊記者向曾太宋麗華表示,其新抱在討論區鬧她獨裁乞人憎,她氣沖沖說:「呢啲係家事,我會返去屋企處理。」

扯煙解悶

日前本刊發現宋麗華獨自一人到將軍澳寶林邨商場的大快活午膳。飯後她未有即時返家,寧願在公園扯煙攤唞周圍遊三粒鐘才回家,避見新抱。

兩段婚姻

曾志偉與首任妻子王美華結婚後,生下寶儀及詠儀兩名女兒, 3年後離婚。之後再娶宋麗華為妻,生了兩名兒子國祥及國猷。早年,他們一家六口為曾志偉母親賀壽。

志偉無奈

老婆㷫到出煙,上周一(20日),曾志偉在電視城錄影《超級無敵獎門人終極篇》,記者向他表明來意。他看過新抱的網上留言後,皺着眉說:「每個人都有情緒,網上發洩我都冇辦法。我一向都對仔仔採取開放態度,佢兩公婆嘅事,佢哋自己搞掂啦,我唔會理!(你新抱當你提款機攞錢,你當初係咪唔想佢入門?)關我咩事?阿仔鍾意咪得囉!佢娶之嘛又唔係我娶!鍾唔鍾意都係佢嘅事,我冇意見!」記者再追問點睇新抱,他即以錄影為由轉身走入化妝間。

黃浩落口供

去年除夕,曾志偉在婚宴上涉掌摑黃浩被捕。事後黃浩多次到警署落口供。

志偉愁爆

涉掌摑黃浩後,警方火速搵曾志偉到警署。他三度到警署續保候查, 6月初,他要再到警署報到。

今年為曾志偉 60大壽,早前無綫為他大擺壽宴外,更揼本讓他拍《超級無敵獎門人終極篇》,上周先播出日本外景環節。鹹味全走,但遊戲卻被指抄外國節目《 Running Man》(右圖)。

六月初返警署報到

警察公共關係科回覆本刊

家事纏擾已夠煩,曾志偉去年 12月涉嫌掌摑黃浩一案仍未斷尾。據警察公共關係科回覆,六月初曾志偉便要第四度返中區警署報到。據知警方有機會檢控曾志偉普通襲擊罪,至於刑事恐嚇罪及妨礙司法公正罪,就會視乎取證多少才決定。對此,謝偉俊律師亦持相同意見。

曾志偉曾說過:「我一生人擺喺屋企同仔女身上嘅時間最少,可能有一日,我會覺得好後悔都唔定。」面對外憂內患,看來做人處世面面俱圓的他,是時候要兼顧自身和家庭了。

襲擊罪成機會高

曾志偉涉嫌掌摑黃浩事件至今已接近半年,有指他有可能被控普通襲擊、刑事恐嚇及妨礙司法公正三條罪。據謝偉俊律師指出,普通襲擊屬簡單罪行,取證較易,一般很快便會定案,警方調查接近半年,時間相對較長。「其實都有例外情況,好似牽涉嘅人較敏感,或者證人唔合作,都會拖慢調查進度。」他亦表示,如果調查仍未有任何進展,曾志偉可以提出取消擔保,同時迫對方表態告抑或不告。

謝偉俊律師亦指出,以上三條罪行當中,以普通襲擊罪較易成功控告。「其實你打人一巴,已經構成普通襲擊罪,至於另外兩條,罪行相對嚴重,而且取證亦要多啲元素。」他表示若普通襲擊罪一旦罪成,最高刑罰可判監一年及留案底。



. 新抱爆粗鬧老公奶奶 志偉家醜唱通街
http://hot104.blogspot.com/2013/05/blog-post_3590.html
. 新抱爆粗鬧老公奶奶 志偉家醜唱通街
http://hittt.blogspot.com/2013/05/blog-post_9333.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...