搜尋此網誌

2013年6月7日星期五

「型佬」襟撈兩邊𠱁




插圖: Wendy

揞名爆

「型佬」襟撈兩邊𠱁

媽咪姐成日都話,呢個世界無話死錯人嘅。好似「型佬」咁,雖然年紀唔細,近年喺大陸發展多,但不時有機會返香港拍吓劇,仲至少做男二㖭!咁得天獨厚,咪因為兩個字,襟撈囉。

有工作人員同媽咪姐講,話「型佬」拍完《石草再生》後,大監製「森林」已經叫佢幫手拍多套劇,但「型佬」一向係「真心派」嘅人,所以唔敢應承屬於「數字堆」嘅「森林」。不過,佢就好客氣咁同呢位大監製講,話自己遲啲可能會放假,怕就唔到時間。跟住佢仲即刻打俾「真心派」阿姐,講番曬個情況,咁阿姐梗係大讚佢乖,做得好!仲叫「型佬」不如真係放吓假,放完假再開劇俾佢拍。

嗱,呢啲咪叫說話的藝術,面面俱圓囉。當然都要「型佬」 keep得 fit先得嘅,想當年佢拍《警察新仔》時高大有型,依家一樣零肚腩,勁呀!



. 「型佬」襟撈兩邊𠱁
http://hot104.blogspot.com/2013/06/blog-post_1738.html
. 「型佬」襟撈兩邊𠱁
http://hittt.blogspot.com/2013/06/blog-post_8916.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...