搜尋此網誌

2013年6月7日星期五

「唔生性」扮乖溝「面尖尖」




插圖: Wendy

揞名爆

「唔生性」扮乖溝「面尖尖」

「唔生性」初出道嗰時,個勢真實唔錯,佢唱歌幾 OK,公司又肯捧,但就衰在有不良嗜好,而且話極唔聽,搞到愈嚟愈沉,連拍咗拖多年嘅富貴女友都放棄咗佢!

吖,最近有幕後同媽咪姐講,「唔生性」有新搞作喎!登登登凳,就係開行 turbo,溝師妹「面尖尖」嘞。話說發咗福好耐嘅「唔生性」,呢排忽然同熱愛跑步嘅「面尖尖」講,話自己好需要運動喎!猛約人哋去跑步,例牌話兩個人跑無咁悶咁啦。

然後呢,呢位無乜 job嘅哥仔,又同信咗教好耐嘅「面尖尖」講,話自己好有興趣認識主耶穌喎,借啲意不斷 WhatsApp人,噓寒問暖唔在講啦!又話要約出嚟傾下信仰嘅問題。

Well,媽咪姐相信呢個世界有浪子回頭嘅。之但係,「面尖尖」同一事無成嘅「半唐番」都可以糾纏咁多年,媽咪姐真係有啲怕佢又中伏囉。阿女,帶眼識人呀,阿們。



. 「唔生性」扮乖溝「面尖尖」
http://hot104.blogspot.com/2013/06/blog-post_7.html
. 「唔生性」扮乖溝「面尖尖」
http://hittt.blogspot.com/2013/06/blog-post_7.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...