搜尋此網誌

2012年11月6日星期二

林峰、岑麗香、泳兒微電影《給我一分鐘說愛你》

林峰、岑麗香與泳兒齊為微電影開工。


林峰、岑麗香、泳兒微電影《給我一分鐘說愛你》

岑麗香林峰談情唔過電

[19:07] 2012/11/06

【on.cc 東方互動 專訊】 林峰、岑麗香與泳兒為微電影《給我一分鐘說愛你》在鬧市開工,阿峰透露曾在香香選華姐分組賽時擔任評判,及後二人曾合作MV,大讚香香演技不俗,更謂:「今次係一個愛情故事,香香角色係好開心o既,我覺得幾適合佢做,(係咪所有嘉賓都唔收錢?)我咩都唔知,不過可以講就係,今次有好多大家熟悉o既藝人會出現喺部微電影度。」而香香則笑指未有被阿峰迷人眼神電到。



林峰、岑麗香與泳兒齊為微電影開工。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...