搜尋此網誌

2012年12月24日星期一

加盟無綫創神話 陳煒首擔奸角色誘上位

陳煒直言自己的戲癮一直很重,能夠重返電視舞台,她感到非常高興。


加盟無綫創神話 陳煒首擔奸角色誘上位

PACO名人會——

加盟無綫創神話 陳煒:首擔奸角色誘上位 大家睇完唔好打我

陳煒(煒哥)是我相識多年的好朋友,當年飯局之後,我們再沒有見面,直到她近期回港定居,決定再次重踏電視舞台並加盟無綫旗下,我實在急不及待邀請這位好友與我詳談當中的變化。「加入新公司之後,第一個見街角色將會係我從演以來首次擔當嘅奸角﹗」直言戲癮甚重的陳煒,回港後重拾演戲生涯,對於加盟後的首個角色如此出位,我先要在此預祝煒哥一炮而紅。主持﹕黃柏高統籌﹕林永匡協力﹕袁東亮、龍婉琪化妝提供﹕維納髮型提供﹕PatrickSo@HHHair

重拾演戲生涯

96年亞姐冠軍的陳煒,出道時風頭一時無兩,直至08年嫁為人妻後,便隨丈夫到處做生意,一度息影幕前,確實令不少一眾欣賞她演技的觀眾失望,如今重現幕前,的確是觀眾之福。

「先生是台灣人,結婚後隨他四處做生意,所以無機會停留喺香港,一度息影,但依家一來已經搬返香港,二來一直都戲癮難擋,所以回港之後就決定重拾我最愛做嘅事情,就係拍劇集。其實自己一直都好擔心觀眾們已經遺忘我,畢竟我已經有一段時間無喺電視熒幕前出現,殊不知大家仍然記得我,行出街仲有好多人叫我個名,感覺其實幾開心。相比舊公司,TVB的確規模好大,多咗好多機會,雖然早前拍嘅劇集依家先開始出街,但公司一直都畀好多演出機會我,譬如早前嘅《東華》、《瘋狂歷史補習社》等,希望平台轉咗之後,大家能夠從唔同嘅角色認識我,欣賞我嘅演技。」

首次擔演奸角

演員從來只有好與壞之差別,闊別電視熒光幕一段時間的煒哥,加盟新公司首部推出劇集便擔演從未接觸過的奸角,的確是一大挑戰﹗其實只要拍得好,角色是正,是邪,誰又會在意。

「剛剛出街的《法網狙擊》將會有我的演出,大概會喺第十七集,即明年初現身。今次將會係我從演以來第一次飾演奸角﹗不過大家睇完憎恨角色好啦,千祈唔好打我﹗角色係一個名叫龐鐵心嘅集團CEO,人如其名係一個鐵石心腸嘅人,當中背負一個復仇計劃,為咗爭奪原本屬於家族嘅嘢,不惜違背法律做出好多不當嘅行為,而其間亦會使橫手及色誘身為律師嘅郭政鴻。其實作為從未做過反派角色嘅自己,初初都會質疑自己究竟做唔做得嚟,但好彩監製好好,畀咗好多信心我,希望大家會歡迎煥然一新嘅我啦﹗」

做到最激最盡

先後與謝天華及郭政鴻於《法》有感情線的陳煒,當中與同郭政鴻的連場激咀戲最為搶鏡,看來這次重返電視舞台的煒哥,銳意做到最好、最盡。

「幾年來無拍戲,始終都驚自己生疏,加上換咗新環境,與一班從未合作過嘅演員合作,當中的確有啲憂慮,好慶幸正式拍攝時,好快就可以同大家熟稔起來。喺《法》內,大部份時間都係同郭政鴻做對手戲,當中仲有唔少嘅激咀場面,好彩我哋好快已經達到共識,而且大家都認為一係唔做,一做就要做到最好、最激,所以都放咗唔少時間落去鑽研,究竟點做先可以令觀眾有好深刻嘅印象。」

展望更好未來

人人都說今年是「世界末日」,無論末日是否真正的來臨,往後的生活還是要好好地過,提到下年目標,一向愛演戲的煒哥,依舊盼望下年能覓得一個好角色。

「下年希望身體健康外,最重要係想再接拍多種唔同類型、發揮的角色,因為咁多年來,觀眾們能夠睇我演技嘅機會都唔多,依家有機會一次過呈現喺觀眾面前,實在好希望大家都會喜歡、認同我,嚟緊26號更會正式開拍《神槍狙擊2013》的外景,當中更會同樣以奸角見人﹗」

Paco陳煒

黃柏高



陳煒直言自己的戲癮一直很重,能夠重返電視舞台,她感到非常高興。

加盟無綫後,陳煒除了接拍劇集外,還拍了不少綜藝節目。

加盟無綫後,陳煒除了接拍劇集外,還拍了不少綜藝節目。

陳煒早前在籌款活動《歡樂滿東華》內穿上超性感舞衣跳肚皮舞,引來一時佳話。

陳煒早前在籌款活動《歡樂滿東華》內穿上超性感舞衣跳肚皮舞,引來一時佳話。



於《法網狙擊》作忘我演出的陳煒,表示與對手郭政鴻很快便培養出默契來。

陳煒



.加盟無綫創神話 陳煒首擔奸角色誘上位
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_24.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...