搜尋此網誌

2013年1月5日星期六

羅仲謙:叫我陳浩南!

羅仲謙在電影《古惑仔:江湖新秩序》演陳浩南,觀眾會否想起鄭伊健?


羅仲謙:叫我陳浩南!

冷飯只要炒得香一樣好食,楊過同姑姑都換過無數面孔,16年前鄭伊健演陳浩南《古惑仔》,今天換了羅仲謙,再由王晶操刀,翻拍電影《古惑仔:江湖新秩序》,一樣有機會劈出一條新血路,當年謝天華、陳小春不也是無名小卒。謙仔說:「我想有一日行出街,啲人叫我浩南,唔係叫羅仲謙!」

撰文:魯萍

《古惑仔:江湖新秩序》上映日期:1月10日

幾多經典電影不是翻拍又翻拍?故事不嫌舊,關鍵在包裝,王晶今次找來文雋聯手監製,起用羅仲謙、梁烈唯、沈震軒等一班影壇初哥演出電影《古惑仔:江湖新秩序》,他依然滿有信心,王晶日前接受本報記者專訪時說:「電影路難行,但永遠需要破舊立新,包裝都要新,有幾多荷李活電影唔係不停重拍?佢哋幾個表現都好好,我今次忠於原著接近漫畫故事,同鄭伊健版好大分別,再講規條內訌念詩,冇人有興趣睇,所以我唯一要求係謙仔做個唔同嘅陳浩南。」



■羅仲謙在電影《古惑仔:江湖新秩序》演陳浩南,觀眾會否想起鄭伊健?

攝影:陳志嵐

場地提供:香港觀塘帝盛酒店

王晶:兩版本畀戲院播

黑幫片包含暴力色情粗口原材料,如要拍得到肉,必是III級版,王晶決定同時推出IIB和III級兩個版,他說:「戲院可以上普通同3D版,點解我唔可以剪兩個版畀戲院播?觀眾永遠鍾意多選擇,入面有好多粗口橫飛、劈友爆樽暴力,有好逼真拍嘅床上戲,一定係III級。」

王晶(中)能否成功捧伍允龍(左)與羅仲謙上位,拭目以待

■王晶(中)能否成功捧伍允龍(左)與羅仲謙上位,拭目以待。

新一代古惑仔,能否再創神話

■新一代古惑仔,能否再創神話?

王晶已部署好第二、三集古惑仔系列,羅仲謙能否如昔日的鄭伊健般成功靠此上位?謙仔說:「希望觀眾畀啲空間我哋呢班後生仔,能夠將呢個經典延續落去,我的確寄以厚望,已經催開拍續集,我想有一日行出街,啲人叫我浩南,唔係叫羅仲謙,咁我就成功,最好吸納埋老中青fans。」謙仔在戲中演未上位的泊車仔陳浩南,除了人物性格外,外形更有大分別,謙仔笑言大家都變成潮人:「我哋啲服裝好摩登,不過我想第二集可以好似鄭伊健咁著番皮褸。」

謙仔:同伊健比有壓力

謙仔續說:「性格方面同以前個版就有好大分別,鄭伊健版我係由細睇到大,好彩我做未上位前嘅??仔,兩個好唔同感覺,不過外邊一樣會將我同伊健比較,我會有少少壓力。」

此外,伍允龍演大頭仔一角兼負責武指,謙仔經常拉著他度招,謙仔說:「我叫佢千祈唔好度到有曬招式,爛仔交邊有招式,但原來爛仔交都要經過設計,古惑仔開片一定會用到摺凳,所以我都有要求伍允龍度動作時,畀我用到呢個十大武器之首。」

o靚坤勾義嫂上床

梁敏儀坦言與o靚坤沈震軒拍床戲感尷尬。攝影:葉君海

■梁敏儀坦言與o靚坤沈震軒拍床戲感尷尬。攝影:葉君海

就算沈震軒用好刁鑽好新式的方法演??坤,大家焦點都會落在他跟梁敏儀的超激床戲上,飾演牧師女兒的莊思敏就形容:「同真做冇分別囉!」梁敏儀飾演龍頭大佬老婆,??坤殺大佬勾義嫂,加上兩人性格都又癲又喪,所以演了一場癲喪大膽超激床上戲,梁敏儀說:「普通拍性感戲都會尷尬,何況咁激,不過今次合作好開心,佢好專業,拍嗰時都好信任佢。」沈震軒說:「全靠佢信任我,出嚟效果好滿意。」

怕受鎮宇影響

吳鎮宇所演的o靚坤深入民心,沈震軒慶幸之前未睇過吳鎮宇的版本,他說:「拍完戲之後有睇番舊版,好彩之前冇睇過,睇過好容易受佢影響。o靚坤只係個小人物,啪丸吸毒,精神狀態好癲喪,我想用一種唔同方法去演呢個角色。」

沈震軒和梁敏儀這場大膽床戲,被指恍如假戲真做。劇照

■沈震軒和梁敏儀這場大膽床戲,被指恍如假戲真做。劇照

疑似全裸上陣的梁敏儀,只用手臂遮掩胸部。劇照

■疑似全裸上陣的梁敏儀,只用手臂遮掩胸部。劇照

唯唯思敏長短腳之戀

莊思敏在片中是雙性戀者,與山雞梁烈唯演情侶

■莊思敏在片中是雙性戀者,與山雞梁烈唯演情侶。

莊思敏所演的牧師女兒,有別於莫文蔚演繹的舊版,除了跟梁烈唯演的山雞是一對,也是個雙性戀者,其中一場戲她和一女子在街頭擁吻,不過觀眾未必有得睇,莊思敏說:「配音時見唔到呢場戲,應該cut咗,將我個銀幕初吻封存住都好,拍嗰時成條街都係人,只係擔心影響拍攝進度,唔得閒諗其他問題,不過同女仔kiss都有好處,唔會諗人哋係咪想博懵,少咗避忌。」

研究唔用手爆樽

新版牧師女兒比山雞梁烈唯高一大截,成件事走樣又失格,好彩有群體戲補飛,基本上群毆暴力加色情,兒女私情只作點綴,梁烈唯連點爆樽都有研究,他說:「拍完一場打交爆樽戲,我就諗下一場又爆樽有啲悶,就同伍允龍設計點做,結果度到唔用手嘅爆樽方法。」

林子善靠包皮突圍

林子善(左)和何浩文因今次合作成為好友

■林子善(左)和何浩文因今次合作成為好友。

幾個《古惑仔》主角影海報,羅仲謙、黃貫中、梁烈唯、何浩文,惟獨林子善冇曬肌肉冇紋身,鬥樣鬥身材,他輸足幾條街,30歲人演20歲的古惑仔「包皮」,子善怎突圍?他說:「包皮呢個角色之前林曉峰做過,我會去諗點樣加入新元素,包皮好怕事,但我做到佢怕事得嚟,有事就第一個衝出去,畀觀眾有唔同感覺,其餘幾個人咁大隻,我根本冇得比。」對於當年《古惑仔》的成功,帶挈演員拍了一系列電影,子善也有個希望:「演員想做唔同角色,發揮得更好,最主要係可以搵多啲錢。」

舊版由謝天華演大天二,今次換了何浩文飾演,他為擺脫天華影子,實行角色大改造,他說:「之前個大天二唔多出聲,今次我加少少邪氣,又有啲正義感,天華咬牙籤,我就戒煙,古惑仔戒煙喎!」



.羅仲謙:叫我陳浩南!
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_7284.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...