搜尋此網誌

2013年1月5日星期六

張美妮想飛

張美妮認為自己起步太遲,但仍希望可以奪得飛躍進步女藝員獎


張美妮想飛

同人唔同命,娛樂圈有人出道一帆風順,備受力捧,有人卻捱過十多個年頭才稍有成績。由無綫訓練班出身的張美妮,在電視圈浮沉十年,現在才於公仔箱得到更多機會,相比同期的楊怡和林峯已是一線花旦小生,星途確實有天淵之別。雖然曾埋怨自己浪費時間,但美妮現在心境變了,有劇就拍,有騷照做,她說︰「雖然唔係被力捧嗰批,但我冇唔開心。」

轉眼張美妮已在無綫第十個年頭,但同人唔同命,同期訓練班的楊怡成為熱辣辣的視後,另一同期的林峯早已紅得發紫。與二人相比,張美妮只接騷或主持節目,甚至只演綠葉角色,但她未有因此而感到沮喪,她說︰「因為剛開始時我去做主持,而佢哋就已經拍劇,有唔同嘅開頭。我係比上不足,比下有餘,雖然唔係被力捧嗰批,反而我冇唔開心。」

起步太遲

美妮深明要在無綫生存的道理,就是一個「等」字,適逢去年掀起電視大戰及小生花旦挖角潮,有人走就有人上,也許這就是美妮等待的機會︰「其實我諗過關唔關事,雖然唔係公司經理人合約,但依家拍劇機會多咗,當然開心啦!可能呢個就係我嘅機會!講到攞獎,對我太遙遠,自己起步太遲,做咗兒童節目5、6年。但問心我都想拎飛躍(飛躍進步女藝員獎),不過做咗10年先拎,好似好怪,我只係想公司覺得搵我做嘢係安心,會比預料之內得到更多嘢!」

說得豁達,但美妮也有自我埋怨的時候︰「開頭做兒童節目可以講係浪費咗時間,雖然做頭幾年係開心,因為由寂寂無聞嘅一個人開始,但之後不斷重複同停留,諗番起只怪自己當時唔夠主動,只係識聽公司決定。」

感謝楊怡

翻看美妮有份拍攝的電視劇作品其實近30部,但有多少套擔綱重要角色?美妮卻覺得毫不重要,她說︰「以前我唔夠鬥心,反而依家多咗,其實最緊要有得發揮,咁先可以畀人睇到自己嘅努力,畀人重視。」她更不忙感謝兩位好友楊怡和麥長青(麥包)時刻鼓勵︰「有時我都會打畀楊怡,問佢點去演繹一啲角色,間唔中佢都會上嚟我屋企,好多謝佢咁幫我。」

至於麥包同樣是她的老師,她說︰「記得同佢拍劇,佢同監製都話我唔得,聽到係唔開心,有啲失落,但其實佢都係想我可以提升自己,自問我拍劇經驗唔多,佢不厭其煩咁教我,都想感激佢。」說時她不禁拿對方與林峯開玩笑,她笑說︰「不過套劇同佢做兩公婆,估唔到10年後先獻出螢幕初吻,咁就畀咗佢!哈哈!點解唔係林峯,但之後返去諗,佢都畀人話係『年老林峯』,惟有咁樣安慰自己啦!」

開舖搵錢

藝人想開拓多條財路搵錢,創業開舖十分常見,美妮就是其中一人,經營的髮型屋已開到第5間,今年她亦已有一連串擴充業務的大計,生意做得相當成功,但她自言拍戲拍劇會更加適合︰「今年想開多一至兩間,但我做生意唔係好成功,因為我係之後先入股嘅,而且我最鍾意嘅都係演藝工作。」至於被冠以「富婆」封號,她即耍手擰頭說︰「我真係唔係,上年係搵咗6位數,但做生意唔係所有錢都可以鬱得,而且生意係長遠,可能10年或者20年先會做得順,況且我仲未買到千萬豪宅,呢兩樣對我嚟講太長遠喇!」

後記:恨嫁到爆

32歲的張美妮給人感覺事業心重,演藝事業外還要打理髮型屋生意。入行10年,感情生活不見得精彩,問她要做女強人而不需要愛情?她反應甚大的說︰「我好想結婚,一路期待緊合適結婚對象,我係一個家庭觀念好重嘅人,依家有追求者,但我拍拖就要諗埋結婚。」看來她對人生大事非常著急呢!



張美妮認為自己起步太遲,但仍希望可以奪得飛躍進步女藝員獎。

經營髮型屋的張美妮否認是圈中的富婆

經營髮型屋的張美妮否認是圈中的富婆。

今年32歲的張美妮坦言恨嫁

今年32歲的張美妮坦言恨嫁。

張美妮生日,好友楊怡、黎諾懿、黃德斌和安德尊等為她慶祝

張美妮生日,好友楊怡、黎諾懿、黃德斌和安德尊等為她慶祝。

張美妮指麥包不但是她的老師,螢幕初吻亦獻了給他

張美妮指麥包不但是她的老師,螢幕初吻亦獻了給他。

張美妮曾與林峯合作拍攝電視劇《布衣神相》

張美妮曾與林峯合作拍攝電視劇《布衣神相》。

同學星途各異

與張美妮同期訓練班出身的藝人,同樣捱上十多個年頭,但星途各異,有人事業起飛,亦有人仍然默默耕耘,等待機會。

楊怡

無綫當家花旦楊怡近年備受力捧,擔正過不少電視劇,更於去年底憑《名媛望族》登上視後寶座,事業衝上高峰,工作量及人氣更勝從前。

林峯

拍劇無數的林峯早已是無綫當家小生之一,更踩入影圈及樂壇,又多次於紅館開騷,曾於樂壇頒獎禮奪得男歌手獎的他,卻與視帝寶座擦身而過。

徐榮

於無綫多年的徐榮拍過不少電視劇,但佔戲不多,默默耕耘的他近年在《同事三分親》嶄露頭角,最近則在《愛.回家》擔正男主角之一。

楊怡

楊怡

林峯

林峯

徐榮

徐榮



.張美妮想飛
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_9419.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...