搜尋此網誌

2013年1月14日星期一

第十九屆「香港電影評論學會大獎」杜汶澤封影帝

杜汶澤《DIVA華麗之後》封影帝


第十九屆「香港電影評論學會大獎」杜汶澤封影帝

由香港電影評論學會主辦嘅「2012年度香港電影評論學會大獎」,今日宣佈得獎名單同八部推薦電影。經歷咗長達8個鐘嘅激烈討論同三輪熱烈投票,由杜汶澤封帝,不過佢唔係憑《低俗喜劇》得獎,而係《DIVA華麗之後》,影評人大讚阿澤掌握角色對方面出色,喺不擇手段嘅經理人同好丈夫之間、「魔鬼角色中有人性化層次」。

至於鄭保瑞(《車手》)及林超賢(《逆戰》)則平分最佳導演獎,韋家輝就憑《高海拔之戀II》第四度奪最佳編劇。女主角呢?從缺,因有會員認為在2012年香港電影中,能夠給予女演員發揮的空間有限,在評審的激烈辯論及表決下決定,通過今屆最佳女演員從缺。

得獎名單

最佳電影:《車手》

最佳導演:鄭保瑞(《車手》)、林超賢(《逆戰》)

最佳編劇:韋家輝、遊乃海、陳偉斌、歐文傑(《高海拔之戀II》)

最佳男演員:杜汶澤(《DIVA華麗之後》)

最佳女演員:從缺

推薦電影八部:

《高舉‧愛》

《逆戰》

《三生三世聶華苓》

《我老婆唔夠秤2之我老公唔生性》

《高海拔之戀II》

《消失的子彈》

《四大名捕》

《麥兜‧噹噹伴我心》



.第十九屆「香港電影評論學會大獎」杜汶澤封影帝
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_2287.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...