搜尋此網誌

2013年1月12日星期六

跟謝天華多咀戲 楊怡唔怕謙仔呷醋驚阿媽鬧

楊怡再演律師,「今次啲法庭戲對白真係好難記,試過3個鐘要拍16頁戲,幾日前要開始背,真係慘過會考。」


跟謝天華多咀戲 楊怡唔怕謙仔呷醋驚阿媽鬧

新鮮出爐民選「視後」楊怡,奪獎後首部推出作品《法網狙擊》,外界反應不俗,今次楊怡跟謝天華繼《魚躍在花見》後,再合演情侶,有不少咀戲甚至牀戲,兩人全程表現有默契。楊怡日前接受本報獨家專訪時,除了大談得獎感受,更認為跟天華相當夾,不過她笑言拍攝時未有怕男友羅仲謙呷醋,反而驚媽咪因太激接受唔到。

撰文 : 杜淑霞 攝影:畢紹基

楊怡對於成為首屆民選「視後」,坦言不會因此而增加壓力,「第一個得到感覺就好似係『全民女主角』咁,覺得既光榮又開心,但係我又唔會話好大壓力,只係覺得了咗件心事咁,都會照樣努力咁拍劇,未來最希望進軍內地巿場,除咗掘金完成買樓夢想外,內地製作好厲害,都想學多啲嘢。」

盼跟天華再合作

楊怡今次在《法》戲中再夥拍天華,男方接受本報訪問時,曾大讚她不愧為「視後」表現夠曬專業,拍親熱戲都無扭擰,她亦禮尚往來回敬好拍檔說:「佢都一樣好專業,大家合作得好順利,好在大家夠熟絡,拍起感情戲同啲親密戲,都唔使就住就住,好放心,好似有場拍拖踩單車戲,我哋好似真係去玩咁,拍得非常好開心,有機會都想再同佢合作。」

跟天華這樣合拍,難道楊怡不怕正印男友羅仲謙呷醋?她繼續大耍太極,「我哋係相處得好開心嘅好朋友,大家同行會明白。反而我驚媽咪會接受唔到,我哋屋企好保守㗎!我自己拍呢啲戲都會怕過咗火位,每次呢個劇播親我同天華啲攬攬錫錫場面,我都想專登駛開媽咪,因為佢睇親呢啲戲,都會好大反應咁話『嘩!使唔使咁呀?』搞到我好鬼尷尬。」



楊怡再演律師,「今次啲法庭戲對白真係好難記,試過3個鐘要拍16頁戲,幾日前要開始背,真係慘過會考。」

男友羅仲謙在楊怡奪獎一刻,喊得比她還激動。

男友羅仲謙在楊怡奪獎一刻,喊得比她還激動。



.跟謝天華多咀戲 楊怡唔怕謙仔呷醋驚阿媽鬧
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_6148.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...