搜尋此網誌

2013年1月1日星期二

林峯辣招質飽徐子珊

林峯徐子珊一齊玩鬥雞眼


林峯辣招質飽徐子珊

Happy New Year!2012年已成過去,失落視帝視後的林峯與徐子珊,工作仍然長做長有,除夕夜更分道揚鑣出外搵銀,故日前相約舉行除夕派對狂歡。兩人反傳統棄吃西餐,反而以咖喱等香辣美食代替,驅走寒流,期間阿峯笑子珊太瘦,不停餵女方進食,務求質飽子珊!

林峯與徐子珊雖然未有於無綫頒獎禮成大贏家,但這對「哎吔兄妹」的事業線仍然旺盛,商演活動更長做長有,可謂賺到盆滿缽滿。曾揚言欲再置業的他們,目標自然又邁進一大步。鑑於除夕夜阿峯與子珊分別於廣州與澳門有倒數活動,在搵錢至上的大前提下,兩人特別相約提早慶祝除夕。面對寒流襲港,鬼主意多多的兩人以印度咖喱、新加坡叻沙等熱辣辣菜式取代傳統西餐,認真有心思!



子珊與林峯一齊玩鬥雞眼,Chok樣程度不相伯仲。

大唔透玩鬥雞眼

不過兩個大細路甫一聚頭即玩個不停,眼見子珊玩鬥雞眼,貪玩的阿峯亦有樣學樣。未幾阿峯整蠱子珊,不斷餵她進食,更謂:「阿妹,你瘦呀!食多啲啦!」子珊起初也有服從,但後來見勢色不對,即不斷夾餸給阿峯還擊,場面非常惹笑。

林峯辣招質飽徐子珊

子珊已習慣公眾假期要工作,搵錢最重要。

林峯辣招質飽徐子珊

露出一副得戚樣的林峯不停餵子珊進食,場面搞笑。

林峯辣招質飽徐子珊

林峯與子珊雖然失落視帝視後,但人氣有增無減。

剛拍完內地劇的阿峯透露未能休息享受假期,他謂:「嚟緊月尾就係演唱會,之前一直開緊工排唔到,依家終於可以全程投入,因為時間都幾緊迫,所以應該都要地獄式訓練。同埋之前演唱會玩過水同火,所以今次會有新嘢畀大家,但要賣個關子先。」

七演警察驚睇厭

同樣冇得抖的子珊拍完賀歲片後,小休片刻又要為新劇《神槍狙擊2013》開工。她笑言已經第7次演警察角色:「唔知點解咁鍾意搵我做呢啲角色,不過唔緊要,為免觀眾睇到厭,我會搵啲新元素畀大家嘅。(除夕點慶祝?)冇啦!其實都慣咗假期工作,我都好享受嘅,正日冇得玩,咪之後再約朋友慶祝囉!到時仲冇咁多人添,哈哈!」



.林峯辣招質飽徐子珊
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_2223.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...